rechtsvorm zal een BV worden (wie weet per wanneer die 18000 euro komt te vervallen?)
ik wil een soort bedrijf beginnen zoals bijvoorbeeld een kartbaan; heb veel grondoppervlakte nodig en een groot overdekt gebouw zal gebouwd moeten worden
mijn vraag is wat de volgorde van mijn acties moet zijn:
1) gemeente vragen waar ik een pand neer kan zetten ; bestemmingsplannen etc.
2) vragen bij de bank of ze me geld willen lenen en zo ja hoeveel
ik zal alles moeten lenen in elk geval. wel heb ik die 18000 euro wel zelf. die kan ik dus zo storten. maar als die voorwaarde voor een bv komt te vervallen kan ik dat geld natuurlijk mooi gebruiken voor het aanschaffen van de inboedel.
pas als bovenstaande rond is/duidelijk is hoef je toch pas naar de kvk ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
renegade
renegade
ik wil een compleet nieuw bedrijf oprichten
rechtsvorm zal een BV worden (wie weet per wanneer die 18000 euro komt te vervallen?)
ik wil een soort bedrijf beginnen zoals bijvoorbeeld een kartbaan; heb veel grondoppervlakte nodig en een groot overdekt gebouw zal gebouwd moeten worden
mijn vraag is wat de volgorde van mijn acties moet zijn:
1) gemeente vragen waar ik een pand neer kan zetten ; bestemmingsplannen etc.
2) vragen bij de bank of ze me geld willen lenen en zo ja hoeveel
ik zal alles moeten lenen in elk geval. wel heb ik die 18000 euro wel zelf. die kan ik dus zo storten. maar als die voorwaarde voor een bv komt te vervallen kan ik dat geld natuurlijk mooi gebruiken voor het aanschaffen van de inboedel.
pas als bovenstaande rond is/duidelijk is hoef je toch pas naar de kvk ?
hoor graag van jullie.
vr. gr
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19139-starten-eigen-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag