• 0

Wat is beste manier om website bekend te maken?

Aanbevolen berichten

  • 0

Niet aanmelden bij google, maar laat google je website zelf vinden.

 

Daarnaast moet je zorgen voor veel backlinks naar jouw websites en / of enkele pagina's.

Het beste is wanneer deze backlinks komen van grote websites.

 

Een advertentie plaatsen op een website die jouw doelgroep heeft...

Daarnaast op een goede manier 'spammen' wil ook wel helpen.

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie
  • 0

Waarom niet?

 

Omdat dit geen nut heeft. Google vind je website toch wel :)

Backlinken zijn veel en veel nuttiger dan het aanmelden bij een zoekmachine. Ze geven je site kracht in de vorm van pagerank en trust en zorgen ervoor dat de zoekmachine ziet dat jouw site de moeite is om te worden opgenomen.

 

 

Alleen niet hier op HL, alstjeblieft. Je kunt bijvoorbeeld wel je URL in je handtekening zetten zodat deze onderaan elk bericht te zien is.

Precies...een simpel linkje in je onderschrift op diverse fora wil al helpen. Zo creeër je ook weer backlinks!

 

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie
  • 0

Omdat dit geen nut heeft. Google vind je website toch wel :)

Backlinken zijn veel en veel nuttiger dan het aanmelden bij een zoekmachine. Ze geven je site kracht in de vorm van pagerank en trust en zorgen ervoor dat de zoekmachine ziet dat jouw site de moeite is om te worden opgenomen.

 

Het is toch niet of/of? aanmelden en zorgen voor backlinks bijten elkaar voor zover ik weet niet, dus ik zie er geen kwaad in

Link naar reactie
  • 0

Je komt wel in google terecht wanneer je je website handmatig toevoegd, maar wanneer dit gebeurd via een x aantal backlinks dan kom je hoger in google terecht. En dat is wat we willen toch?

 

Maar als je keurig je sitemap bij google aanmeld kan google je site beter indexeren!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Wat een snelle reactie van jullie, bedankt! Heb ik al (inmiddels wel te vinden wist ik het niet) aangemeld bij google en is wel bij gericht zoeken te vinden maar voor mij is dat niet goed genoeg. Gaat over dat idereen zijn eigen ontwerp kan verkopen via deze site. Dacht ik ga ik naar verschillende grafische en design forums en/of bedrijven om gericht mailing te doen. Ik denk dat ze niet echt blij zijn met ongewenste mails en advertenties(ik zelf ook niet). Heeft iemand ervaring misschien met google ads? Werkt dat goed en kan ik daarmee in top 5 of 10 van google komen?

 

Bedankt

Link naar reactie
  • 0

Wat een snelle reactie van jullie, bedankt! Heb ik al (inmiddels wel te vinden wist ik het niet) aangemeld bij google en is wel bij gericht zoeken te vinden maar voor mij is dat niet goed genoeg. Gaat over dat idereen zijn eigen ontwerp kan verkopen via deze site. Dacht ik ga ik naar verschillende grafische en design forums en/of bedrijven om gericht mailing te doen. Ik denk dat ze niet echt blij zijn met ongewenste mails en advertenties(ik zelf ook niet). Heeft iemand ervaring misschien met google ads? Werkt dat goed en kan ik daarmee in top 5 of 10 van google komen?

 

Bedankt

 

ads komen bij de gesponsorde links en niet in de organische zoekresultaten

 

(auw krijg ik ook nog een kneus ;D)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • -2

Daarbij moet je zorgen voor actuele informatie op je pagina's; hoe actueler hoe vaker je google komt bezoeken (nieuws uit 2006 is niet zo spannend volgens google) ;D

 

Wat is dit nou weer voor een opmerking?

Het gaat toch niet om mijn eigen website of wel soms?

 

Daarnaast komt mijn nieuwe website dit weekend.

Dan praten we wel verder Iwan.

 

Ik geef alleen maar tips :)

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie
  • 0

Waarom niet?

 

Omdat dit geen nut heeft. Google vind je website toch wel :)

Backlinken zijn veel en veel nuttiger dan het aanmelden bij een zoekmachine. Ze geven je site kracht in de vorm van pagerank en trust en zorgen ervoor dat de zoekmachine ziet dat jouw site de moeite is om te worden opgenomen.

 

 

Alleen niet hier op HL, alstjeblieft. Je kunt bijvoorbeeld wel je URL in je handtekening zetten zodat deze onderaan elk bericht te zien is.

Precies...een simpel linkje in je onderschrift op diverse fora wil al helpen. Zo creeër je ook weer backlinks!

 

 

Geef eens inhoudelijk antwoord ipv te kneuzen

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Geef eens inhoudelijk antwoord ipv te kneuzen

 

Backlinken zijn veel en veel nuttiger dan het aanmelden bij een zoekmachine. Ze geven je site kracht in de vorm van pagerank en trust en zorgen ervoor dat de zoekmachine ziet dat jouw site de moeite is om te worden opgenomen.

 

Vind ik een aardig inhoudelijk antwoord.

 

Je kunt je sitemap inderdaad wel aanmelden maar deze geeft geen pagerank of trust waardes mee. (zelfde wanneer je je website handmatig aanmeld bij google)

Ze maken alleen kenbaar welke pagina's je in je site hebt.

 

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij is er wat miscommunicatie in dit topic...Maargoed, laten we on topic blijven

 

Je komt wel in google terecht wanneer je je website handmatig toevoegd, maar wanneer dit gebeurd via een x aantal backlinks dan kom je hoger in google terecht. En dat is wat we willen toch?

 

Heb je een bron waaruit blijkt wat je stelt?

 

Ben ook wel benieuwd naar die bron Dennis...

 

@TS: Zorg ervoor dat je backlinks krijgt van relevante sites en niet zomaar van grote websites die helemaal niets met het onderwerp waar jouw website over gaat te maken hebben...

 

Link naar reactie
  • 0

Wat een snelle reactie van jullie, bedankt! Heb ik al (inmiddels wel te vinden wist ik het niet) aangemeld bij google en is wel bij gericht zoeken te vinden maar voor mij is dat niet goed genoeg. Gaat over dat idereen zijn eigen ontwerp kan verkopen via deze site. Dacht ik ga ik naar verschillende grafische en design forums en/of bedrijven om gericht mailing te doen. Ik denk dat ze niet echt blij zijn met ongewenste mails en advertenties(ik zelf ook niet). Heeft iemand ervaring misschien met google ads? Werkt dat goed en kan ik daarmee in top 5 of 10 van google komen?

 

Bedankt

 

Google ad's is betaald. Daarmee kom je niet in de top 5, maar kom je in de gesponsorde resultaten rechts en boven de organische resultaten.

voor adwords kun je in dit topic terecht

Wat bedoel je trouwens met een gerichte mailing in combinatie met google vindbaarheid

Link naar reactie
  • 0

Je kunt je sitemap inderdaad wel aanmelden maar deze geeft geen pagerank of trust waardes mee. (zelfde wanneer je je website handmatig aanmeld bij google)

Ze maken alleen kenbaar welke pagina's je in je site hebt.

 

Klopt, maar het aanmelden van je sitemap geeft wel een compleet beeld van je website, de structuur en de interne links.

Daarnaast geeft het je de mogelijheid via de webmaster tools eea in de gaten te houden.

 

De links in je eigen pagina's zijn net zo goed van belang als je backlinks.

Link naar reactie
  • 0

Dat is algemeen bekend ja, maar jij stelt dat je hoger in Google komt wanneer je daar door je backlinks in komt dan door je website zelf aan te melden. Of bedoel je óf óf? Dus het verschil in positie binnen Google met alleen een handmatige aanmelding of alleen enkele backlinks? Dat zou logisch zijn...

 

Nog even een vraagje aan de topic starter: kun je aangeven welke producten je verkoopt? Ik wil je namelijk afraden om Google Adwords te gebruiken als eigenaar van een startende webshop, tenzij je een mooie niche hebt gevonden. Als dat niet het geval is, zal Adwords te duur voor je zijn en kun je beter investeren in SEO en optimalisatie van je website. Als je webshop door optimalisatie een zo hoog mogelijke conversieratio heeft, dan kan Adwords interessant worden voor je...

Link naar reactie
  • 0

Klopt, maar het aanmelden van je sitemap geeft wel een compleet beeld van je website, de structuur en de interne links.

Daarnaast geeft het je de mogelijheid via de webmaster tools eea in de gaten te houden.

 

De links in je eigen pagina's zijn net zo goed van belang als je backlinks.

Dat is ook waar! :)

 

Dus conclusie:

Meld je sitemap aan en zorg daarnaast voor veel relevante backlinks.

 

 

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie
  • 0

Het is algemeen bekend (tenminste bij mij) dat goede backlinks je hogerop helpen in google. En dat is toch wat we willen?

Zorg voor backlinks van relevante website zoals Nick zegt en dus niet van de patatzaak op de hoek.

 

 

 

En geen gekochte links of via farms; als google daar achter komt knallen ze je naar beneden:

 

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=66356

 

http://www.marketingfacts.nl/berichten/20080729_hoe_word_ik_populair_10_aandachtspunten_bij_linkbuilding/

 

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769

 

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Klopt, maar het aanmelden van je sitemap geeft wel een compleet beeld van je website, de structuur en de interne links.

Daarnaast geeft het je de mogelijheid via de webmaster tools eea in de gaten te houden.

 

De links in je eigen pagina's zijn net zo goed van belang als je backlinks.

Dat is ook waar! :)

 

Dus conclusie:

Meld je sitemap aan en zorg daarnaast voor veel relevante backlinks.

 

 

 

Dus je ziet af van je eerder gegeven advies

"Niet aanmelden bij google, maar laat google je website zelf vinden.

"

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 1

Klaar met het gemiern**k, wordt een haarkloverijdiscussie zo want het aanmelden van je sitemap impliceert weer dat hierdoor ook automatisch je site is aangemeld.

 

Ontopic maar weer :

 

Ik heb een website/webshop gemaakt en nu nog aanmelden bijv. google. Wat is de beste manier om een site promoten? Dit project is nieuw en moet tegen lagere kosten.

 

Je zou je site nog kunnen aanmelden in de sitecheck van dit forum. Komen wellicht nog bruikbare ideeen in naar vooren mbt SEO.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.