• 0

Website (ben benieuwd naar jullie mening)

Aanbevolen berichten

  • 0

Hi!

 

Ik snap je prijsopbouw niet....

 

Je rekent Webpakket Brons

 

Webpakket Brons - € 250,- | Meer info

 

* Statische website

* 3 Webpagina's

* Opbouw in HTML

* Structuurschets

* Template

* Sitemap

 

Maar voor een pakket met 6 pagina's 500,- / 9 pagina's 750,- Ik denk dat potentiële klanten dan denken he, de basis betaal ik al maar waarom moet ik dat steeds weer doen als ik drie extra pagina's wil....

 

Suc6

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp niet helemaal wat je nu bedoelt, ??? Mijn redenatie is ik bied 'goedkope' webpakketten aan met idd een oplopend aantal om het overzichtelijk te houden...

 

Sorry ik ben niet altijd ff duidelijk. Wat ik logischer zou vinden is bijvoorbeeld

 

brons 3 pagina's 250,-

zilver 6 pagina;s 450,-

goud 9 pagina's 685,-

 

Dan gaat het niet om de bedragen exact maar nu reken je per 3 pagina's 250,- ongeacht of je er meer neemt en dat klopt niet want bij 3 heb je ook al

# Structuurschets

# Template

# Sitemap

 

dus het lijkt mij logisch dat de volgende pagina;s goedkoper moeten zijn.....

 

Ik beoordeel verder je prijsniveau niet

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Zo op het eerste gezicht vind ik je website best geslaagd. Het is simpel van opzet maar ziet er toch leuk uit. Zoals eerder gezegd vind ik je menu een beetje aan de grote kant. Je moet scrollen om het hele menu te zien (althans op mijn 15" laptopje).

 

Persoonlijk ben ik niet van de pakketten met een bepaald aantal pagina's. Wat doe je bijvoorbeerd als iemand 7 of 8 pagina's wil ipv 6? Ik vind het verschil van 3 of 12 pagina's erg groot.

 

Ik zou eerder voor een opzet kiezen van bijvoorbeeld:

 

Pakket 1

Statische website met bijvoorbeeld max 10 pagina's

 

Pakket 2

Dynamische website met cms

 

Pakket 3

Webshop

 

Ik denk dat je jezelf erg beperkt door pakketten aan te bieden met een vast aantal pagina's. Een website met 12 pagina's voor € 1000,00 vind ik erg veel geld!

 

Denk dat bedrijven eerder een dynamisch website willen die ze al dan niet zelf beheren middels een cms. Maar goed misschien is dit een bewuste keuze.

Link naar reactie
  • 0

Persoonlijk vind ik het wel prettig als de homepage op een pagina past, ik zou dus de menutekst verkleinen.

 

Jammer dat 'Disclaimer' op een volgende regel valt. Door float:right schuift de hele tekst in de footer naar rechts en ligt niet meer in lijn met de content. Ik zou of de marges aanpassen of de tekst eerder afbreken (Algemene Voorwaarden / Disclaimer op de tweede regel) en de hele footertekst centreren.

 

Wel een mooi ontwerp trouwens. ;)

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de website eenvoudig, maar wel professioneel overkomen.

 

Wat ik wel minder vind is een 06 nummer bij je contact info. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen kiezen voor een gratis XOIP account (www.xoip.nl), waarbij je een 087 nummer kan aanvragen en die kan doorschakelen naar je mobiel (gratis voor jou). De gesprekskosten zijn misschien wel hoger voor de beller, maar wanneer een bedrijf eenmaal klant bij je is, kan je altijd nog je mobiel doorgeven.

 

Gr. Jeroen

Link naar reactie
  • 0

Hoi Iwan,

 

Ik zag jouw reactie over de disclaimer pagina, welke browser gebruik je? Voor zover ik het kan zien verschuift het bij mij niet.

 

----

 

Ik heb al gevonden wat je bedoelt, ik zal er van het weekend mee aan de slag gaan, bedankt! ;D

Disclaimer is (een van de) pagina's met een verticale scrollbar, misschien dat Iwan het verschuiven van de pagina verward met het verschijnen van een scrollbar (in bijvoorbeeld browser Opera)?

Link naar reactie
  • 0

Ik denk niet dat een verticale scrollbar heel veel uitmaakt op een pagina, je kunt moelijk elke pagina zo 'klein' houden dat er geen scrollbars ontstaan. ;)

 

Ik denk dat Iwan bedoelt dat als je in Firefox op disclaimer klikt dat de pagina een stukje verspringt. ::)

Ik ben het helemaal met je eens dat verticale scrollbars soms onoverkomelijk zijn! Dit was dan ook niet mijn punt.

 

Zowel op Firefox, als op Opera, als op Safari, als op Chrome (hele bataljon er maar op losgelaten) LIJKT de site te springen, omdat (in tegenstelling tot bij Internet Explorer) de verticale scrollbar daar VERSCHIJNT en niet zoals bij IE: aanwezig is of de pagina nou lang of kort is.

Link naar reactie
  • 0

Ik zie nu idd wat je bedoelt, ik had even wat anders in mn hoofd maar idd, zodra de scrollbar verschijnt gaat de site verspringen :( Ik ga er mee aan de slag :)

Dan kun je meteen weer stoppen met aan de slag gaan, want dit is een 'probleem' dat je niet gaat kunnen oplossen. Iedere website die soms kleiner dan één schermgroote is en soms groter dan één schermgroote heeft dit 'probleem' namelijk. Het valt mij (als trouwe Opera gebruiker) niet eens meer op dat het gebeurd.

Link naar reactie
  • 0

Ik zie nu idd wat je bedoelt, ik had even wat anders in mn hoofd maar idd, zodra de scrollbar verschijnt gaat de site verspringen :( Ik ga er mee aan de slag :)

 

Deze Iwan met FF / Safari (MAC) heeft er geen last van...

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik zie nu idd wat je bedoelt, ik had even wat anders in mn hoofd maar idd, zodra de scrollbar verschijnt gaat de site verspringen :( Ik ga er mee aan de slag :)

 

Deze Iwan met FF / Safari (MAC) heeft er geen last van...

Welke resolutie gebruik de Iwan die ik nu quote? Op 1024x768 en kleiner heeft de site namelijk altijd een scrollbar, en ik vermoed op 1600x1200 en groter nooit. 1280x1024 en daar dichtbij zijn de resoluties die soms wel en soms niet een scrollbar hebben.

 

Of het is de Mac natuurlijk, waar ik niet op kan testen omdat ik er geen heb..

Link naar reactie
  • 0

Ik zie nu idd wat je bedoelt, ik had even wat anders in mn hoofd maar idd, zodra de scrollbar verschijnt gaat de site verspringen :( Ik ga er mee aan de slag :)

Dan kun je meteen weer stoppen met aan de slag gaan, want dit is een 'probleem' dat je niet gaat kunnen oplossen. Iedere website die soms kleiner dan één schermgroote is en soms groter dan één schermgroote heeft dit 'probleem' namelijk. Het valt mij (als trouwe Opera gebruiker) niet eens meer op dat het gebeurd.

 

Eenvoudige oplossing is om de scrollbar altijd weer te geven, danwel als niet actief.

Link naar reactie
  • 0

Ik zie nu idd wat je bedoelt, ik had even wat anders in mn hoofd maar idd, zodra de scrollbar verschijnt gaat de site verspringen :( Ik ga er mee aan de slag :)

 

Deze Iwan met FF / Safari (MAC) heeft er geen last van...

Welke resolutie gebruik de Iwan die ik nu quote? Op 1024x768 en kleiner heeft de site namelijk altijd een scrollbar, en ik vermoed op 1600x1200 en groter nooit. 1280x1024 en daar dichtbij zijn de resoluties die soms wel en soms niet een scrollbar hebben.

 

Of het is de Mac natuurlijk, waar ik niet op kan testen omdat ik er geen heb..

 

1280 X 800

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.