• 0

Duitse leverancier

Goedeavond collega's,

 

Ik heb sinds kort de beschikking over een Duitse leverancier maar mijn Engelse mails worden niet beantwoord (waarschijnlijk omdat hij geen Engels kan volgens een partner die wel lid is bij hem).

 

Nu zie ik op zijn site dit nummer staan:

 

0900/50000291 iemand enig idee hoe deze in te toetsen? Heb al geprobeerd met 0049 en 049 etc maar steeds geen verbinding. Het is btw een betaald nummer en heb het dringend nodig.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Doe nou eens gewoon je ding : ondernemen.... toch ?

 

Dus, onderzoek dit, bel KPN of zo, maar doe iets....

 

Je kent me niet, maar zoek maar even : één ding heb ik de loop der jaren en zéker de afgelopen maanden gleerd :

 

ZELFWERKZAAMHEID....

 

(en dit bedoel ik als een goede tip, en niet afkrakend, hoewel ik neig naar een kneus...)

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Goedeavond collega's,

 

Ik heb sinds kort de beschikking over een Duitse leverancier maar mijn Engelse mails worden niet beantwoord (waarschijnlijk omdat hij geen Engels kan volgens een partner die wel lid is bij hem).

 

Nu zie ik op zijn site dit nummer staan:

 

0900/50000291 iemand enig idee hoe deze in te toetsen? Heb al geprobeerd met 0049 en 049 etc maar steeds geen verbinding. Het is btw een betaald nummer en heb het dringend nodig.

 

Alvast bedankt

 

Klik met de opmerking van Down in het achterhoofd dan ook vooral NIET op deze link maar type eens in google "duitse 0900 nummers" ;D

Link naar reactie
  • 1

Kan iemand mij helpen want mijn Duits is erg slecht en ik heb deze beste man wel nodig.

 

Zal ik even voor je bellen en meteen een nieuwe bestelling doen?

 

Ik zou op mijn fiets springen en er even naartoe rijden als ik jou was! ;)

 

Je mag best zelf wat meer werk verrichten want dit gaat naar mijn mening nergens over. Het lijkt me niet dat wij je hierbij moeten helpen. Ook handig om even de linkjes van de anderen te lezen.

Link naar reactie
  • -1

Zoals ik al eerder had aangegeven doe ik genoeg ervoor graag daarover niet oordelen :)

 

Heb de gouden gids Duitsland al uitgespit en google maar kom zoals hierboven beschreven op 2 andere Duitse site's uit maar aangezien mijn Duits zo slecht is weet ik nieteens of dat ook ondernemingen van hem weer zijn etc.

 

Bedankt ook voor de karma graag met vermelding van je naam de volgende keer en geef hem als je zeker weet dat ik geen actie heb ondernomen

Link naar reactie
  • -1

Ik wil nog even reageren op het feit dat ik dankzij dit topic ineens -2 karma krijg:

 

Dat ik hoog van de toren zou blazen komt misschien zo over, maar ik stel gewoon een vraag. Als men die niet wil beantwoorden zeg het dan aub direct, nu komt het over alsof dat namelijk zo is. Ik heb natuurlijk zelf gezocht, maar waarschijnlijk voor jullie niet goed genoeg maar niet iedereen is perfect.

Link naar reactie
  • 0

En zo is het wel goed geweest. Topic gaat dicht.

 

@W media: via google kwam ik al op hun webstite. Een whois check (www.who.is), geeft een internationaal telf nummer: +49 6227605140

 

Alles in nog geen twee minuten en dat voor een web-beet.

 

Ik denk dat dat hetgeen is waar de kneuzen zich op richten. Het is gewoon simpel te vinden.

 

Daarbij, de kneuzen zijn bewust anoniem! We willen geen kneus om kneus acties.

 

Groet

Joost

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.