• 0

Webwinkel eigenaars: hoeveel producten bij start en nu?

Hoi!

 

Ben druk bezig met het op een rij zetten van het assortiment van onze nieuwe webwinkel. Als ik het meteen helemaal naar mijn zin zou doen dan zou ik 800 producten hebben en dat is veel te veel voor een startende webwinkel.

 

Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen van medeondernemers. Met hoeveel producten zijn jullie gestart? En hoeveel hebben jullie er nu? En wat zijn de overwegingen geweest om uit te breiden of in te krimpen?

 

Groeten, Manon

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben zojuist begonnen met een webwinkel in LED verlichting. Ik ben gestart met 140 producten en dit zijn producten die niet in mijn voorraad zijn en orders worden doorgestuurd naar de leverancier. Sinds een week is mijn website af en ben nu alleen maar bezig met zoekmachine optimalisatie en op zoek naar klanten. Het duurt nl een aantal maanden voor je wordt opgenomen door Google. Dus probeer ook wat offline te werken.

 

Groeten Jean-Paul

Met vriendelijke groet,

 

Futuro Marketing

Jean-Paul Blommaert

www.led-interiors.com

Link naar reactie
  • 0

Ik ben in mei 2001 begonnen met een webshop voor model-specifieke auto-accessoires www.stylingheaven.com met plm. 1300 artikelen er in. Dat zijn er nu bijna 13000.

 

We houden zelf de hardlopers op voorraad en de rest is voor 95% beschikbaar binnen enkele dagen tot een week.

We hebben het voorraadbeheer helemaal in eigen hand.

 

Overigens hebben we in ons pand in Eindhoven Noord nog wel wat opslagruimte over die door een ander bedrijf gebruikt zou kunnen worden.

 

Mvgr

 

Egbert Poell

EAP

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.