• 0

wie kan mij een (voorbeeld) offerte sturen voor in de schoonmaak

 

Beste mensen,

 

Mijn naam is Emrah, ik studeer nog. Alleen wil ik samen met mijn pa een schoonmaakbedrijf starten. Hiervoor heb ik een voorbeeld van een offerte nodig. Ik heb al een aantal bedrijven waar ik met een klein beetje geluk kan beginnen.

Alleen wil het zo goed mogelijk aanpakken. Ik kan hopelijk terecht bij een kantoor, busstation, pet food fabriek.

 

Kunnen jullie mij ook adviseren hoeveel ik als uurtarief kan vragen, of op een ander manier. Omdat ik 3x in de week zelf werk voor een schoonmaakbedrijf weet ik ongeveer dat ik minimaal 20 euro kan vragen, of heb ik het verkeerd???

 

De offerte is voornamelijk belangrijk voor mij, mijn email adres is m_rah18@hotmail.com

 

 

Alvast bedankt voor de moeite ;)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

thanks.. heb je ook enig idee vd prijzen?

 

Wat is dat een makkelijke vraag !!! Zo gaat dat niet werken en is vragen om problemen.

Je kunt wel voor een uurprijs X je diensten gaan aanbieden, maar als achteraf blijkt dat je met een uurprijs van X + Y pas uit de kosten bent, dan schiet dat niet op.

 

Je zult eerst voor jezelf moeten nagaan op basis van welke prijzen jij jouw dienst(en) in de markt kunt gaan zetten. Vervolgens zal je moeten gaan kijken of je dan nog concurrerend kunt gaan werken.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

@Topicstarter:

 

Wat studeer je en waarom de overweging om een schoonmaakbedrijf te starten?

 

Heeft jouw studie met bijbehorende toekomst minder potentie dan een schoonmaakbedrijf starten?

 

Verder krijg ik de indruk dat je er iets te makkelijk over denkt...als je in een pet food fabriek (o.i.d.) aan de slag wil, dan zal je bijv. ook met hogedruk reiniging moeten werken enz. enz.

Wil je de beschikking ook over dat soort machines? Kunnen jullie er mee werken? (het lijkt makkelijk, maar het kan meer kapotmaken dan je lief is!!)

 

Verder is de kans dat er misbruik gemaakt word...maar die kans loop je altijd wel.

Neem bijv. een offerte voor een k*tklusje, waar jij je op verkijkt...en jij kan het aan oplossen.

 

Maar nogmaals, dit overkomt iedereen wel...

 

Link naar reactie
  • 0

Ligt ook aan de regio waarin je werkzaam bent.

Er zijn schoonmaakbedrijven die al voor € 15,00 offereren.

Dus zoek dat eerts even uit anders prijs je jezelf direct uit de markt

Succes met je onderneming

 

Ik heb het over een betrouwbaar bestaand bedrijf, niet iemand die net begint. Die zullen het goedkoper uitvoeren om de markt (proberen) te penetreren.

Link naar reactie
  • 0

Begrijp ik, kwam deze thread op google tegen op zoek naar voorbeeld offertes, vandaar dat ik dacht te kunnen helpen (beheer deze site niet zelf namelijk). Groet, Wim

 

De domeinnaam staat wel op jouw naam en op hetzelfde e-mailadres als waarmee je hier geregistreerd bent, dus je zult er wel iets mee te maken hebben ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.