• 0

Businessplan verplicht bij inschrijving KvK?

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voor de KvK of BD heb je geen ondernemersplan nodig. Misschien wil je het voor jezelf? Misschien een leuke tip; misschien denk je NU he dat heb ik niet nodig maar maak dan wat aantekeningen van hoe en wat je wilt gaan doen..... Kijk daar weer eens over een paar maanden naar terug en kijk waar je dan staat ten opzichten van je krabbels van vandaag

 

Suc6

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Hoi

 

Kvk ga ik op korte termijn regelen

Webwinkel opzetten is geen probleem ben ik mee bezig

Distributeur daar heb ik contact mee maar wil pas zaken doen als ik een Kvk nummer heb.

 

Het enig waar ik geen kaas van heb gegeten is de belasting. Omdat ik gewoon fulltime blijf werken weet ik niet hoe het e.e.a in elkaar zit. Hoeveel omzet zou ik bv mogen maken dit ook omdat ik fulltime blijf werken.

 

Het verzenden van de gekochte games ga ik zelf verzenden.

 

BTW hoe zit het daar mee ook geen kaas van gegeten

En de boekhouding daar hebben ze geloof ik van die mooie programma`s voor

 

Greetz

 

Link naar reactie
  • 0

Mijn tip: zoek een administratiekantoor bij je in de buurt. Die regelen dan alle boekhoudkundige en belastingtechnische zaken, zodat jij je bezig kunt houden met het echte ondernemen.

 

Het kost je een paar euro, en bespaart zéér veel tijd en kans op fouten - en met een beetje geluk verdient het zich vanzelf terug doordat het administratiekantoor weet heeft van fiscale regelingen waar je je voordeel mee kunt behalen.

Link naar reactie
  • 0

 

BTW hoe zit het daar mee ook geen kaas van gegeten

En de boekhouding daar hebben ze geloof ik van die mooie programma`s voor

 

Zoals Jeroen ook al schrijft: zoek daarvoor een (klein) administratiekantoor. Ik verbaas me hier telkens weer dat startende ondernemers zoveel tijd en energie steken in iets waar ze eigenlijk geen verstand van hebben. Die uren die ik aan mijn administratie en belasting kwijt zou zijn steek ik toch liever in mijn business ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 98 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.