Mijn webshop vorderingen

Aanbevolen berichten

Hai,

 

Ik dacht, laat ik eens even een update schrijven over de webshop.

 

Afgelopen week bezig geweest met het bepalen van het assortiment. Jeetje wat is dat onwijs veel werk. Wel heel leuk om te doen en ook wel spannend want ik heb alleen maar mijn eigen smaak om op af te gaan.

Heb gisteren wel een mail verzonden nr 30 vrienden en familieleden met de vraag of zij bij een bepaalde leverancier op de website wilden kijken om te zien of ze daar iets zouden willen bestellen en wat ze leuke producten vinden. Ik hoop daarmee feedback te krijgen en ook de smaak van andere mensen te leren kennen. Verder krijgt iedereen die hier op bezoek komt een catalogus onder zijn neus geduwd en wil ik hun mening horen.

 

Ook druk bezig geweest met nadenken over waar en hoe en waarover ik wil gaan bloggen. Ik ga in ieder geval bloggen dat heb ik besloten. Gerelateerd aan de producten uit de webshop en misschien ook wel over de opzet van de webshop zelf.

Heb ik zin in!

 

Komende weken een keuze maken over wel of niet meteen vanaf het begin de fulfillment uitbesteden en praten met marketing bureaus.

 

Heb de komende tijd ook behoorlijk wat afspraken staan met andere ondernemers die ervaring hebben in bijvoorbeeld webshops, winkels, online marketing etc. Hartstikke leuk om enthousiaste mensen te vinden die graag een keer willen praten (dank ook Karen en Rene!!).

 

Aan de bouw van de webshop wordt keihard gewerkt door mijn man dus alles gaat in ieder geval vooruit!

 

En als laatste: HL kost me wel wat tijd maar krijg er veel energie van en ben aangenaam verrast door de (regelmatig) hoge kwaliteit van de bijdragen.

 

En nu maar even gaan slapen ???

 

Groetjes, Manon

Link naar reactie

De belevenissen van een startende webwinkelier bedoel je?

Volgens mij kan er al een boek gepubliceerd worden nav de topics op deze website ;D

 

Ik heb er geen specifiek idee mee, wilde het gewoon even vertellen omdat ik ook vanuit hier adviezen krijg waar ik heel blij mee ben.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.