Aankomende week gaat me boekhouder aan de slag om 2008 af te ronden. Ik las net ergens dat je de ib van 2008 ook pas in 2010 kan betalen ! Klopt dat ? Hoe doen jullie dat ? Is het verstandig om die zo snel mogelijk te betalen of is het handig om te bekijken hoeveel er in kas zit ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Account23
Account23
Hi ondernemers,
Aankomende week gaat me boekhouder aan de slag om 2008 af te ronden. Ik las net ergens dat je de ib van 2008 ook pas in 2010 kan betalen ! Klopt dat ? Hoe doen jullie dat ? Is het verstandig om die zo snel mogelijk te betalen of is het handig om te bekijken hoeveel er in kas zit ?
Ik hoor het graag !
Grtz
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19232-ib-2008-nu-al-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag