• 0

Is deze website een goede ideë?

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je website oogt professioneel en ziet er fris uit. Wel mis ik heel erg een 'wat doe ik hier'. Je geeft aan dat ik 'maar een foto moet opsturen en de prijs moet bepalen'. En dan? Ga jij dan geld naar mijn rekening over boeken? Hoeveel % is er voor jou? Heb ik nog controle over mijn ontwerp nadat ik deze heb opgestuurd? Naar wie gaat het copyright op het moment dat ik het opstuur?

 

Verder wil ik je aanraden nog eens goed naar de spelling van je tekst(jes) te kijken. Deze zin van je pagina Verkoop bevat al minimaal 3 spel- of taalfouten: "Heb jij iets uniek ontworpen? Een spelgoed, sieraad of een stukje kleding". Je zou hier van kunnen maken: "Heb jij iets unieks ontworpen? Een stuk speelgoed, een sieraad of een kledingstuk?". Ook iets als 'Gaspreknotitie' en het feit dat de "Normaal verzonden na: " vervolgens in het Engels wordt aangegeven leidt mij er toe niets bij jouw webwinkel te zullen gaan kopen zoals hij er nu voorstaat.

 

Succes met het aanpassen!

 

PS: iets meer tekst over wat precies je bedoelingen met de website zijn, of wat je al geprobeerd heb kan geen kwaad. Zo lijkt het net of je backlinks aan het verzamelen bent..

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg momenteel de melding: "Fout: Uw heeft geen bevoegdheid om de gewenste module op te vragen." als ik je site probeer te laden. Misschien ligt het aan mijn browser, Safari op de Mac.

 

En ik sluit mij aan bij de bovenstaande personen: het zou leuk zijn als je met het lezen van 1 zin direct weet wat je kunt doen op de site.

ALSKAR DESIGN

innovation made

 

Gedempt Hamerkanaal 253 | 1021 KP Amsterdam | https://www.alskar.com | https://www.alskar.nl

Link naar reactie
  • 0

Nu doet ie weer.

 

De bedoeling is dat mensen hun eigen ontwerp kunnen verkopen. Account aanmaken ontwerp uploaden of mailen(dat gedeelte komt nog). Bestelling wordt automatisch gemaild naar relatie bedrijf die het print en stuurt naar de shopper. Niet alleen shirts maar ook andere ontwerp bijv. drukwerk, mokken, magneten ezv.. Mijn % is 0 maar ik heb ook mijn eigen dinges gemaakt die ik zou verkopen.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat het een oké idee is, maar de uitwerking kan beter(zie commentaar hierboven). Je moet je verplaatsen in de klanten die zo een ontwerp kopen. Waar het me een heel klein beetje aan doet denken is 99designs. Die hebben telkens een wedstrijd aangemaakt door de klant(vraag gestuurd dus) en ontwerpers die kunnen zo goed mogelijk de wensen van de klant proberen uit te voeren. De klant bepaald zelf wat het winnende ontwerp gaat kosten. Dat is dus het omgekeerde van jou website. Zou je daar niet iets meer naar kunnen kijken?

 

Zie

http://www.99designs.com/

Link naar reactie
  • 0

Zoals al eerder hierboven gezegd zijn de voorwaarden en werking van de site onduidelijk. Ook wat de rechten en plichten zijn voor verkopers en kopers. Ook is het product een beetje onduidelijk. Ga je alle ontwerpen verkopen? Of alleen goodies als kalenders.

 

Ook zou ik de site onthouden als mydesign in plaats van mydezign? Waarom moet dat met een z?

www.vioolspelen.nl

http://twitter.com/ZlataBrouwer

www.zlatabrouwer.com

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat je niet echt een kans maakt, omdat Spreadshirt dit ook al doet en een veel breder reclamebudget heeft...

En spreadshirt heeft een goede PR-campagne gehad bij de lancering met de hulp van een goed PR-bureau :)

 

Maar dat hoeft geen belemmering te zijn om een soortgelijk initiatief te lanceren!

It takes a lot of steps to come to a next level.

Link naar reactie
  • 0

Ok jongens bedankt allemaal. Ik ga zeker jullie adviezen volgen. Inderdaad er moet nog veel gebeuren dan ben ik weer terug voor jullie mening. Mydesign was al bezet. Ik denk dat goede zoekwoorden belangrijker zijn dan naam zelf. Iemand die eigen ontwerp wil verkopen zoekt op google bijv. `verkoop eigen ontwerp` dan is www.mydezign heel goed te vinden. Wordt het niks verlies ik ook niks behalve wat tijd die ik heb ingestoken.

 

Groeten,

BK

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.