Hallo, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb overal al gezocht maar nergens het antwoord kunnen vinden.
Mijn boekhouding is finaal de mis in gegaan en waarom? Ik denk een verkeerde instelling in Snelstart. Het is namelijk zo dat in mijn boekjaar 2008 (1e boekjaar) er gemuteerd wordt in de openingsbalans. Ik doe toch echt geen rare dingen, maar het programma grijpt in op de openingsbalans.
De FAQ van Snelstart, googelen en de zoekfunctie op diverse (waaronder dit) forums heb ik doorzocht maar nergens iets over kunnen vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sponsje
sponsje
Hallo, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb overal al gezocht maar nergens het antwoord kunnen vinden.
Mijn boekhouding is finaal de mis in gegaan en waarom? Ik denk een verkeerde instelling in Snelstart. Het is namelijk zo dat in mijn boekjaar 2008 (1e boekjaar) er gemuteerd wordt in de openingsbalans. Ik doe toch echt geen rare dingen, maar het programma grijpt in op de openingsbalans.
De FAQ van Snelstart, googelen en de zoekfunctie op diverse (waaronder dit) forums heb ik doorzocht maar nergens iets over kunnen vinden.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19279-probleem-met-openingsbalanseindbalans/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag