• 0

Slogan voor een snackbar??

Aanbevolen berichten

23 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wij zijn een echte dorpssnackbar maar naast de vette hap verkopen wij natuurlijk ook heerlijke schotels en broodjes!

 

Ik ben zelf geen groninger dus om dan een groningse tekst te nemen die ik niet goed kan uitspreken.... geen goed idee haha

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie
  • 0

Snackbar De Smulpot,

p0tv3rd0ri3, da's pas smullen!

 

Snackbar De smulpot,

da's pas snacken!

 

Snackbar De Smulpot,

de vetste tent van het dorp!

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Tot nu toe allemaal erg bedankt voor de reactie's, super! Wat me opvalt is dat jullie in een slogan willen benadruken dat het gaat om een vette hap, iedereen weet dat elke dag snacken niet goed is maar om dat in een slogan te vermelden lijkt mij erg ver gaan, weten mensen wel dat wij bijvoorbeeld ook gezonde broodjes verkopen en dat onze snack's en patat verantwoord gefrituurd worden? (dus zo slecht is snacken helemaal niet! Geloof je me niet, zoek even op google naar de voedingswaarden)!

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie
  • 0

Tot nu toe allemaal erg bedankt voor de reactie's, super! Wat me opvalt is dat jullie in een slogan willen benadruken dat het gaat om een vette hap, iedereen weet dat elke dag snacken niet goed is maar om dat in een slogan te vermelden lijkt mij erg ver gaan, weten mensen wel dat wij bijvoorbeeld ook gezonde broodjes verkopen en dat onze snack's en patat verantwoord gefrituurd worden? (dus zo slecht is snacken helemaal niet! Geloof je me niet, zoek even op google naar de voedingswaarden)!

 

Met het gevaar dat ik er helemaal naast zit en vet wordt uitgelachen ;D. Met vet bedoelen we te gek, gaaf, leuk....

1vet bn, bw; -ter, -st 1 weldoorvoed en daardoor met veel 2vet (tegenst mager): een ~ varken 2 met veel vet toebereid: ~ eten 3 met vet verontreinigd 4 veel voordeel opleverend: een ~te order 5 dik en breed: met ~te letter 6 onaangenaam aandoend; grof: een ~te lach 7 (inform) te gek; gaaf, leuk 8 (inform) erg, zeer: ~ saai

Link naar reactie
  • 0

Ok Paul, ik zie alleen teveel friet op je raampartijen en te weinig groen of salades tussen het aanbod en verder zie ik niet direct aanleiding om veel te veranderen, ziet er gewoon GOED uit. De Smulpot zou ik herhalen op de plaats van de twee Anytime-Snacktime borden, al weet ik niet wie de rechten heeft op deze uiting. Maar inderdaad, door met gezonde slogans!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Voor elk plekje een snackje?

 

Afvallen met af en toe een snack? Kan dat ook bij jullie?

 

Misschien moeten we een leuke deal sluiten :D

 

Nee, zonder gekheid... Ik plan eigenlijk altijd bewust snacks in, en dan is het aan de cliënt de keuze om bijv. 7 dagen elke dag een kleine snack te nemen of eens per week een grotere snack ;)

 

Zonder deze momenten is het op langere termijn namelijk niet vol te houden ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 300 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.