• 0

[Site-Check] Portfolio

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Eerste indruk: lekker snelle Flash-site.

 

Paar puntjes:

- Wanneer ik naar je portfolio ga doet de knop met het oog erop niets

- Hoe ga ik vanaf je portfolio terug naar je homepage?

 

Oké ik ben er nu dus achter gekomen dat het oog je portfolio is, en dat die drie knoppen dus de navigatie zijn. Misschien is het handig dit even erbij te zetten, zodat het iedereen direct duidelijk is?

 

Verder nog even over je contactpagina: Ik zou zelf geen foto plaatsen, of voor een foto kiezen waar je in pak o.i.d. op staat, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Daarnaast zou ik persoonlijk niet een 'looking for a job!' knop op mijn site zetten, al zie ik de voordelen er ook wel van in.

 

EDIT: Veel navigatie wordt pas echt duidelijk als je een beetje rondklikt, zo ook het klikken op de portfolio plaatjes om zo door je portfolio te bladeren. Ik zou dit soort dingen echt duidelijker aangeven, dit gaat je potentiële klanten kosten.

Link naar reactie
  • 0

Eerste indruk: lekker snelle Flash-site.

 

Paar puntjes:

- Wanneer ik naar je portfolio ga doet de knop met het oog erop niets

- Hoe ga ik vanaf je portfolio terug naar je homepage?

 

Oké ik ben er nu dus achter gekomen dat het oog je portfolio is, en dat die drie knoppen dus de navigatie zijn. Misschien is het handig dit even erbij te zetten, zodat het iedereen direct duidelijk is?

 

Verder nog even over je contactpagina: Ik zou zelf geen foto plaatsen, of voor een foto kiezen waar je in pak o.i.d. op staat, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Daarnaast zou ik persoonlijk niet een 'looking for a job!' knop op mijn site zetten, al zie ik de voordelen er ook wel van in.

 

EDIT: Veel navigatie wordt pas echt duidelijk als je een beetje rondklikt, zo ook het klikken op de portfolio plaatjes om zo door je portfolio te bladeren. Ik zou dit soort dingen echt duidelijker aangeven, dit gaat je potentiële klanten kosten.

 

Bedankt voor je feedback!

 

Even wat uitleg:

Op de 'home' worden de knoppen zeg maar uitgelegd, aangezien ze omdraaien en dan de titel van de pagina weergeven. Je kan terug naar de 'home' door op het logo te klikken. Dit omdat het geen meerwaarde heeft.

 

De foto was oorspronkelijk als opvulling, maar ik vond het wel leuk om het wat persoonlijker te maken. En een overhemd vind ik al redelijk netjes. Daarnaast draag ik nooit een pak zoals bijna niemand in de vormgeef wereld.

 

Het bladeren door de portfolio heb je wel gelijk in, hier zal ik nog eens goed over na denken.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Oké prima, maar is het geen idee om de menu-knoppen ook om te laten draaien (zodat de tekst verschijnt) wanneer je bijvoorbeeld naar het portfolio kijkt?

 

Ja misschien wel, ik zal erover denken..

 

Het navigeren door mn portfolio is nu wat duidelijker, met pijltjes en het hele plaatje is aanklikbaar ipv de helft.

Link naar reactie
  • 0

Een verkapte proefwerk vraag?

 

Wat bedoel je hier mee?

 

Dat we in de regel geen vragen beantwoorden die te maken hebben met huiswerk en schoolopdrachten.

 

Het is gemaakt als schoolopdracht maar hij is allang beoordeeld en ik ben sinds vandaag geslaagd.

Nu heb ik hem serieus in gebruik genomen.

Link naar reactie
  • 0

Ik haak even in in de HL MOD status:

 

Ik neem aan dat je met deze website mensen uitnodigt om jou in te huren als designer Jarno?

 

Groet

Joost HL admin

 

Ik stuur hem mee bij sollicitaties. Maar waarschijnlijk ga ik deze of volgende week naar de KvK zodat ik zelf opdrachten kan doen als bijv freelancer.

Link naar reactie
  • 0

Vlotte en gemakkelijk te gebruiken site met in de portolio ook redelijk mooie objecten, zeker voor een starter.

 

Toch wat puntjes:

1) Persoonlijk vind ik je achtergro(e)nd ontzettend afstotend, in combinatie met de buttons. Ik zeg hou het gewoon simpel en maak deze ook wat strakker.

2) Zet de taaltjes die je spreekt ook even bij je portfolio (misschien een beetje java, php of ajax?)

3) De tekst kan beter (zowel grammaticaal/taalkundig als inhoudelijk), ik zou hier nog wat extra tijd aan besteden

 

Succes ermee!

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.