• 0

Promo e-mail alert: belastingvrij door het leven, met reactie van de schrijver!

Hi allen

 

Een mede HL-er heeft mij gewezen op een promo mail die ik u niet wil onthouden. Ene heer van Helden uit België heeft het op zich genomen om een boekje te koop aan te bieden waarin hij DE oplossing aanbiedt voor belastingvrij leven. Kost je slechts 20 euro. Ik laat bewust sitedetails en zijn naam weg. De info in dit bericht is voldoende om de email te herkennen!

 

Hij benadert ondernemers via de gouden gids, wat hij ook aangeeft in zijn email. In zijn email roept hij op zijn boek te kopen omdat Nederland zonder belastingheffing kan als we maar zorgen dat cash geld en plastic geld verdwijnen. Dat zou zoveel besparen dat onze overheid zonder belastingheffing kan.

 

In zijn bewoording bespaart het miljoenen euro's ;D Laat onze fiscus nu juist miljarden ophalen aan belastingen. Wie gaat dan onze wegen aanleggen? Of omvat zijn 'masterplan' ook zandwegen?

 

Nog wat leuke details van zijn site:

Honden eten geld en u betaalt de doktersrekening voor de hond van de buren. Geld waait weg. Allemaal redenen om zijn boek te kopen.

 

Enfin, u weet nu wel beter. Mail deleten of zijn site bezoeken en hard lachen!

 

Joost

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja Joost, nu kun je er wel een geintje van maken.....

 

Maar wanneer ik zo de reactie's lees van zijn lezers, is België binnenkort Belastingvrij en gaat iedereen fluitend de hond van de buren uitlaten, maar wij hebben snikkend het nakijken.....

 

(en kopen we voortaan ook net na kerst schoenen. Niet voor de schoenen, maar voor de doos...! )

Zoek die maar eens op...

 

;D ;D ;D

Link naar reactie
  • 0

Ik dacht dat deze site was voor innovatief denken en ondernemen, ik ben de schrijver van dat boek en ik durf rustig te stellen, dat er een paar dingen nodig zijn om innovatief te denken,

 

a Denk niet langs de lijnen van bestaande systemen.

b Maak uw hersens leeg en sta volledig open.

c Laat geboden informatie bezinken, pas daarna oordelen.

 

Innovatie vereist de DURF om ANDERS te DENKEN.

 

En dat is maar weinigen gegeven.

 

Cees

Hoe te Overleven zonder Belastingen is een aanslag (sic!) op uw vermogen(sic!) om ANDERS te (durven) DENKEN

Link naar reactie
  • 0

Beste Cees

 

Ik had nooit verwacht dat u op basis van mijn vage omschrijving zo snel HL gevonden zou hebben (ik wil immers geen smaadklacht aan mijn broek). Geweldig is het wel! Of u hier goed aan gedaan heeft (zeker met vermelding van uw email in uw profiel) betwijfel ik! Het geeft wel kans op hoor en wederhoor! Onderstaan mij hoor. Ik hoop op uw wederhoor.

 

Ik ben geen zwever, maar een concreet denker. Ik doe dus niet aan lege hersens en openstaan voor onbenoemde dingen. Denken buiten kaders wil namelijk niet zeggen dat je dan om wetgeving heen kunt.

 

U reageert dus ik werp u de handschoen en verwacht dus ook concreet antwoord:

 

In uw stellingen bent u erg vaag over uw model. Nergens blijkt uit uw site wat uw model inhoudt. Er is geen hint te vinden over de werking ervan. Uiteraard zal het u te doen zijn om de verkoopopbrengst van uw boek. Maar uw geloofwaardigheid wordt zo ernstig in twijfel getrokken. Gedachten aan de al oude grap "hoe wordt u rijk in een week" en dan een boek verkopen van 30 euro waarin op pagina 300 staat: "doe als ik" komen bij mij op.

 

Maar nu meer serieus:

 

- u meent stellig dat het afschaffen van cash geld en pinnen misdaad voorkomt. Nu bepleit u dat we in NL belastingvrij kunnen leven. Ik neem aan dat u niemand uitzondert. Uw boek moet immers gekocht worden door elke Nederlander. Onze overheid int in 2009 naar verwachting 182 miljard euro aan belastingen. De schade door misdaad bedraagt 20 miljard. Wie gaat het gat van 162 miljard euro dichten? Of welk onderdeel van uw plan pakt dit verschil aan?

 

- u noemt triviale zaken als "hond van de buren eet geld, briefgeld waait weg of verpulvert in de wasmachine en u steekt geld naast uw broekzak". Denkt u nu echt dat wij dit soort triviale zaken opnemen als een terechte waarschuwing? Onderbouw dit dan eens met meer triviale voorbeelden.

 

- Skimmers krijgen in uw systeem geen kans meer. Bent u nu werkelijk zo naïef dat u denkt dat zij stilzitten terwijl de technologie doorontwikkeld wordt? Als er infrarood stralen zijn of via radiogolven transacties verwerkt worden, dan zijn die te onderscheppen. We betalen al jaren met pin en skimmen is iets recents. Ze lopen jaren achter, maar ze halen de technologie altijd wel in. Reactie van u svp?

 

- Lange rijen voor de pinautomaat? Komt u wel eens in Nederland? Wij lopen gewoon door naar de volgende. Pinautomaten genoeg! Salaris wekelijks storten en daarvoor in de rij moeten staan? Dat is in NL gewoon onbekend! Ohja, dat u daarbij te laat was voor de kopiën voor uw baas en daardoor ontslagen werd, lijkt mij toch wel uw schuld. U had ook eerst de kopiën kunnen maken, terug naar kantoor en in uw eigen tijd uw salaris kunnen storten. Dat lijkt mij toch wel een privé aangelegenheid die niet in de baas' tijd gedaan moet worden.

 

- leuk verhaal over zakkenrollers in Rome. Cash lires (wanneer was u daar?) die gestolen worden door een zigeuner meisje van 7 uit uw achterzak. Mag ik u eraan herinneren dat de 20 miljard schade in NL de totale misdaad omvangt, dus ook diefstal van roerende zaken!

 

- En sorry, maar nu wordt het echt belachelijk: hernia's, gespannen spieren, verrekte ruggen en uitputting door het dragen van portemonnees vol met kleingeld? Bacteriën op geld die onze gezondheid bedreigen? Ik ben verbaasd dat u niet stelt dat we allemaal coke verslaafden zullen worden door de coke sporen op 40% van alle bankbiljetten?

 

Ik lees in uw verhaal een pleitnota (en persoonlijke afgunst) tegen afschaffing van cash geld en pinnen. Niets meer en niets minder. Het heeft helemaal niets van doen met belastingbesparing! Persoonlijk vind ik het een schande dat u uw mening over de afschaffing van cash en plastic geld durft te koppelen aan een 'belastingvrij leven'. U lokt koop van uw boek uit onder valse voorwendselen.

 

U roept een beeld op waarin veel mensen interesse zullen hebben en daarom uw boek zullen kopen.

 

Ik daag u hierbij dan ook uit om mijn stellingen te weerleggen met een feitelijk advies ter voorkoming van belastingheffing.

 

Voor de goede orde: dit is een reactie op persoonlijke titel en staat los van mijn moderatorschap voor HL.

 

Ik ben benieuwd

Joost

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

website verder nog niet gelezen hoor maar de eerste vraag die bij mij opkomt:

 

je wil dat we cash geld afschaffen en niet pinnen maar wil wel dat we 20 euro betalen voor jouw boek via creditcards (plastic geld!!)

 

Waarom start je niet gelijk je voorbeeld en zorg je dat we jouw boek kunnen krijgen zonder die elementen die je dus wil afschaffen?

Link naar reactie
  • 0

Beste Joost,

 

Het is geen probleem de confrontatie aan te gaan met een ieder die kritiek wil uiten op mijn nieuwe manier van het genereren van middelen om een land als organisatie te laten functioneren op een voor ieder beter niveau en dat zonder belastingen zoals we die nu kennen.

Zelfs het woord wordt uitgeband en afgeschaft, omdat het een te grote negatieve klank heeft of als negatief benaderd wordt, dus waarom handhaven.

 

Dat het geen utopie is bewijs ik in het boek.

 

Er zijn voor elke nieuwe financieringsmethode van de overheid een aantal voorwaarden. Er moet ten slotte worden voortbestaan.

Daarom in eerste instantie is een grote en vooral goed gecomputeriseerde valutazone, zoals de Eurozone of de Dollarzone noodzakelijk, de Roebel en de Yuan, zijn nog niet zover.

Ten aanzien van de Eurozone, moeten wel alle neuzen in alle landen dezelfde kant op.

In tweede instantie dient baar geld, zoals munten en briefjes, volledig afgeschaft te worden;

betaling uitsluitend via een bankkaart met biometrische gegevens, zoals vingerafdruk of irisscan.

 

De voorbeelden die u geeft, en enigszins ridiculiseert, zijn alleen maar bedoeld om geld als fysiek middel belachelijk en ouderwets af te doen.

 

Maar denk eens aan alle voordelen, geen overvallen meer op supermarkten , buurtwinkels en dergelijke, geen inbraken meer in auto’s of winkels, woningen, want helers raken uit de mode, er is immers geen geld meer voorhanden.

Meer blauw op straat voor de echte politietaken.

 

Wat te denken van het gebruik van drugs, dat zal drastisch verminderen, ik denk dat weinig mensen via een bankkaart , immers traceerbaar, willen betalen voor aan te schaffen drugs. Daarnaast gaat de handel kapot, de gebruikers drogen op. Nog meer blauw op straat.

 

Het bezit van vreemde valuta moet verklaard kunnen worden. Overtreding wordt bestraft.

Bankrekeningen mag iedereen, ieder bedrijf, uitsluitend aanhouden in eigen valuta zone, daarbuiten alleen indien men beschikt over een vestiging ter plaatse en de economische noodzaak kan aantonen.

Zwart werken is niet meer nodig, immers belastingen zijn afgeschaft, dus dat soort criminaliteit (witwassen ed.) verdwijnt.

 

Het afschaffen van belastingen is zelfs in hoge mate sociaal, dus ook dat is gepareerd in mijn boek, het gehele model is zo eenvoudig, dat iemand zich zou moeten afvragen, waarom is daar nooit eerder aan gedacht?

Daarom lees het maar en dan oordelen!

 

Cees

 

PS. Door dit model kan een crisis worden getraceerd, lang voordat die zich echt manifesteert, en de huidge oplossen door de enorme werkgelegenheid die gecrreerd wordt door de invoering van dit model.

Er zitten uiteraard ook nadelen aan.

 

 

Hoe te Overleven zonder Belastingen is een aanslag (sic!) op uw vermogen(sic!) om ANDERS te (durven) DENKEN

Link naar reactie
  • 0

betaling uitsluitend via een bankkaart met biometrische gegevens, zoals vingerafdruk of irisscan.

 

[sarcasme aan]

En die zijn niet te vervalsen of kopieren neem ik aan?

[sarcasme uit]

 

Er zitten uiteraard ook nadelen aan.

 

Best wel. Afgezien van het feit dat ik toch niet de gedachte kan onderdrukken dat ik hier al eerder over heb gelezen (George Orwell, en vooral Ira Levin's This Perfect Day komen aardig in de richting) zie ik toch een aantal punten waarop het niet zal gaan werken.

 

Cybercrime zal exponentieel groeien, overvallen en inbraken zullen er nog steeds zijn (de buit zal alleen anders zijn). Ik snap niet helemaal hoe we dan zonder belasting zouden kunnen leven (waar gaat de overheid dan de publieke voorzieningen van betalen). Wereldwijd (of in ieder geval in een redelijk fors deel van de wereld) moeten alle neuzen dezelfde kant op staan (nogal een utopie)

 

Een uitspraak als: "het bezit van vreemde valuta zal verklaard moeten worden". Pardon? Ik mag toch, zolang ik binnen de wet blijf, bezitten wat ik wil? Hoe gaat dat dan als "Het Systeem" geintroduceerd wordt?

- "Tja meneer, u heeft wat Engelse ponden, Amerikaanse en Canadese dollars in huis... hoe komt u daar aan?"

- "Overgehouden na een vakantie"

- "Bewijs het maar met een bonnetje, anders wordt het in beslag genomen!"

Overigens snap ik niet waarom er dan nog steeds verschillende valuta zijn. Waarom dat dan ook niet gelijk uitbannen?

 

Het Systeem zal alles over ons betaalgedrag weten en marketeers zullen er veel voor over hebben om aan die gegevens te komen. Als ik hoor dat de Britse overheid met enige regelmaat cd-roms met vertrouwelijke gegevens verliest krijg ik toch een beetje het gevoel dat dit een slecht idee is.

 

Het woord zal niet uitgeband kunnen worden... Tenzij u voor de (bio-) mechanica en natuurkunde ook even een nieuwe term wil verzinnen en bereid bent het woord ook uit de geschiedenis te schrappen (daar is Orwell weer!)

 

En tenslotte:

Wat als Het Systeem faalt en offline gaat? Wat dan? The End Of The World As We Know It?

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het boek niet gelezen maar denk toch dat ik naar aanleiding van de informatie die reeds in deze topic gegeven is ik een beetje een bepaald beeld kan vormen.

 

Met een bankkaart, ik doe nu al zoveel mogelijk cash, krijg je natuurlijk wel de totale controle op de burger.

Big brother is watching you en dat terwijl veel ondernemers juist een bepaalde vrijheid willen en daarom aan het ondernemen zijn gegaan.

 

Bedenk ook als het zg. zwartgeld circuit er niet zal zijn de gehele economie instort, trouwens zwart geld bestaat niet het is immers grijs.

Ooit heeft dat geld deel uitgemaakt van de zg. bovenwereld.

 

Meer politie op straat las ik ook maar wie gaat dat betalen dan?

 

 

Link naar reactie
  • 0

RedGeo, biometrie is niet te kopieren of te vervalsen.

En omdat een transactie te traceren is, is de vervalsing niet lonend.

 

Mijn boek is niet gebaseerd op Orwell of Levin, daar waren computers en niet mensen de baas.

In mijn model zijn die nog steeds hard nodig.

 

Ik heb nooit gesuggereerd dat de overheid zonder middelen kan functioneren, die middelen worden echter niet door belastingen opgebracht. Die worden immers afgeschaft.

 

Systemen zijn beslist failsafe te maken, dat kost menskracht en geld, dus een dergelijk model kan voor een enorme werkgelegenheids impuls zorgdragen. Hebben we nu meer dan ooit nodig.

 

Her woord belastingen wekt zoveel weerstand op bij nagenoeg iedereen en overal, waarom niet een veel vriendelijker woord koppelen aan het systeem?

Dat het kan, heb ik bewezen.

 

Rene van Zantwijk

Privacy is een zogenaamd groot goed, maar eigenlijk een achterhaald begrip, bedenk eens wat er allemaal al over een persoon bekend is. Met enig recherceren is alles boven water te krijgen. Dus binnen enkele jaren wordt in elk product een speldeknop, RFID of dergelijke, verwerkt en weten belanghebbenden toch alles!

 

Als er minder criminaliteit komt, is er meer mankracht op de politie bureau's beschikbaar voor het echte werk, de burgers hun gevoel van veiligheid terug geven.

 

Zwart of grijs geld is men in een keer kwijt en dus waardeloos.

De economie stort nu ook in met het grijze geld, dus is grijs geld geen oplossing om de economie draaiende te houden.

 

Een ondenemer begint er aan uit idealisme, vrijheidsdrang of om een droom na te jagen, later wordt dat eventueel pas een bedrijf. En dat verandert ook niet.

 

Cees

 

Hoe te Overleven zonder Belastingen is een aanslag (sic!) op uw vermogen(sic!) om ANDERS te (durven) DENKEN

Link naar reactie
  • 0

RedGeo, biometrie is niet te kopieren of te vervalsen.

 

Hahaha! Sorry, maar zoek even op albert heijn vingerafdruk en bekeer je.

 

Los daarvan belicht je alles zo eenzijdig dat ik werkelijk niet weet met welke onzin ik moet beginnen. Misschien dat verhaal over helers die het gras voor de voeten wordt weggemaaid - nooit gehoord van ruilen? Wat weerhoudt een verslaafde ervan een autoradio te stelen en deze te ruilen voor een fix?

 

Her woord belastingen wekt zoveel weerstand op bij nagenoeg iedereen en overal, waarom niet een veel vriendelijker woord koppelen aan het systeem?

 

Misschien omdat mensen niet zo dom zijn als jij denkt en ze ook met een vriendelijker benaming ook heel goed weten wat het is?

 

Daarnaasst heb ik nog steeds nergens gezien hoe de overheid haar activiteiten in het vervolg zal moeten financieren als er geen belastinginkomsten meer binnenkomen. Hoe worden de wegen gebouwd en onderhouden? Hoe worden de ambtenaren betaald? Dat soort futiele details...

 

Link naar reactie
  • 0

Daarnaasst heb ik nog steeds nergens gezien hoe de overheid haar activiteiten in het vervolg zal moeten financieren als er geen belastinginkomsten meer binnenkomen. Hoe worden de wegen gebouwd en onderhouden? Hoe worden de ambtenaren betaald? Dat soort futiele details...

 

Het scheelt al als de overheid het geld wat ze binnen krijgen wat zinvoller gaan besteden. Maar goed, dat is weer een andere discussie :).

Link naar reactie
  • 0
Systemen zijn beslist failsafe te maken, dat kost menskracht en geld, dus een dergelijk model kan voor een enorme werkgelegenheids impuls zorgdragen. Hebben we nu meer dan ooit nodig.

 

En hoe komt de overheid dan aan het geld om dat allemaal uit te voeren als ze geen belasting inkomsten hebben?

Of wordt er in je systeem vanauit gegaan dat iedereen gratis werkt en dan ook gratis kan wonen en gratis eten krijgt?

Want als de overheid geen (belasting)inkomsten heeft kunnen ze al die extra politie agenten op straat en andere mensen niet betalen. en als die geen loon krijgen kunnen die hun huur niet betalen en geen eten kopen...

Link naar reactie
  • 0

Peter,

 

Dat de overheid ruimschoots middelen binnenkrijgt om alle voorzieningen te financieren,

ga ik niet uitleggen omdat dat de kern van m'n boek is.

Daar zul je het mee moeten doen.

Sommige kamerleden hebben m'n boek al gekocht.

 

Dat biometrische vingerafdruk niet volmaakt is, kan voorkomen,

ik ben ervan overtuigd, dat men de beveiliging zodanig zal verbeteren,

dat het niet meer voorkomt.

En wat te denken van een irisscan, is die al gekraakt?

 

Cees

Hoe te Overleven zonder Belastingen is een aanslag (sic!) op uw vermogen(sic!) om ANDERS te (durven) DENKEN

Link naar reactie
  • 0

Dat de overheid ruimschoots middelen binnenkrijgt om alle voorzieningen te financieren, ga ik niet uitleggen omdat dat de kern van m'n boek is.

Daar zul je het mee moeten doen.

 

Dan houdt het dus op, want ik peins er niet over je boek te kopen. Je promotie is al dusdanig slecht onderbouwd dat het weinig goeds belooft voor de uitgebreide versie.

 

Dat biometrische vingerafdruk niet volmaakt is, kan voorkomen,

 

Dat is al een stuk genuanceerder dan "biometrie is niet te kopieren of te vervalsen."...

 

ik ben ervan overtuigd, dat men de beveiliging zodanig zal verbeteren, dat het niet meer voorkomt.

 

Maar daar hebben we op dit moment helemaal niets aan, natuurlijk.

 

En wat te denken van een irisscan, is die al gekraakt?

 

Voor zover ik weet niet, maar heb je enig idee hoeveel kralen en spiegeltjes zo'n apparaat kost?

Link naar reactie
  • 0

Peter,

 

Ik heb ook niet de illusie dat mijn model zomaar kan worden ingevoerd,

het zal enorm veel weerstand ondervinden van de "gevestigde orde".

 

Mijn doel is uitsluitend mensen te laten nadenken over controversionele zaken,

die ons allen aangaan en wellicht een eenvoudige oplossing bieden voor een

inmiddels zeer gecompliceerde samenleving.

 

Dat je m'n boek niet koopt is meer jouw verlies dan mijn winst.

 

Cees

Hoe te Overleven zonder Belastingen is een aanslag (sic!) op uw vermogen(sic!) om ANDERS te (durven) DENKEN

Link naar reactie
  • 0

 

Sommige kamerleden hebben m'n boek al gekocht.

 

 

 

Nu maak ik me pas echt zorgen ;D

 

Wat is uw volgende boek, het perpetuum mobile?

 

 

Pieter

 

Schat jij onze kamerleden echt hoger in? ;D

 

Overigens denk ik dat een goed kamerlid juist even 25 euro moet uitgeven om te lezen welk soort onzin onze burgers ervaren in hun email, voordat onze stemmers met berichten komen dat de overheid geen belasting meer hoeft te heffen omdat Cees dat schrijft. Dan zou ik als bestuurder ook willen weten wat er op mij afkomt.

 

Groet

Joost

 

 

 

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

Zo ik ben terug van vakantie en dus reageer weer even, laat ik een paar geheimpjes verklappen.

 

We schaffen alle baar geld af, dat heeft enorm veel voordelen, geen zwart werken, geen drugs, geen overvallen, geen autodiefstal etc., dus meer blauw op straat, voor de bescherming van burgers en hun bezittingen en rechtshandhaving, waar ze echt voor zijn. Het geeft een enorme boost aan werkgelegenheid voor dat betalingssysteem, denk aan alle apparatuur die moet worden gebouwd, voor de veiligheid en beveiliging van transacties, software systemen etc. Er hoeft ook geen gewapende beveiliger meer bij de bank te staan, vredig schouwspel, niet dan? Tegen die tijd zullen dergelijke systemen "fool and idiot proof" zijn, en buiten dat is elke transactie te achterhalen. Pasje stelen heeft geen zin, naar welke rekening gaat dat geld?

 

Een voorwaarde is dat het alleen kan worden ingevoerd in een grote zone met dezelfde valuta (dollar en eurozone), renminbi of yuan en roebel komen nog niet in aanmerking, want geen communicatie infrastructuur.

 

We schaffen alle belastingen, maar dan ook alle, af, het sociale zekerheids stelsel gaat op de helling, ook alle subsidies worden heroverwogen.De woorden en de eraan gekoppelde instanties zoals belastingen, fiscus, belastingdienst en ministerie van financien en dergelijke gaan naar het museum.

 

We stellen ee nzgn Maatschappelijke Bijdrage in voor elke transactie aan beide partijen, die geind worden via de banken en dat dagelijks afdragen aan een nieuw in te stellen overheidsinstantie. Een land kan tenslotte niet zonder middelen gerund worden.

Omdat deze Maatschappelijke Bijdrage over alle, maar dan ook alle, transacties gaat, zelfs van ministerie naar ministerie(worden ze zich bewuster van de kosten) en het percentage slechts 3 % is, komt er ENORM veel geld binnen. Je kunt bedenken dat bepaalde transacties tegen een lager tarief gaan dan 3%, maar dat moet de politiek uitmaken.

Arbeid wordt stukken goedkoper, bedrijfswinsten hoger, dus meer welvaart in een goed gereguleerd en gecontroleerd bancair systeem.

Ook deze systemen brengen veel werk(gelegenheid).

 

Naast de MB is er ook een BB, een jaarlijkse bezitsbijdrage van 1% voor particulieren minus schulden en 2% voor bedrijven over hun balanstotaal of over hun waarde op de beurs.

In mijn boek leg ik uit hoeveel dit model, genaamd "Casey's Model", oplevert. Het zal ruimschoots voldoende zijn om de BV Nederland te laten functioneren.

 

Gezond commentaar wordt op prijs gesteld en daar zal op gereageerd worden. :)

Hoe te Overleven zonder Belastingen is een aanslag (sic!) op uw vermogen(sic!) om ANDERS te (durven) DENKEN

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.