Wij zijn bezig met de opzet van een kledinglijn. We zijn aan het twijfelen tussen zelf laten produceren of omlabelen.
Wij hadden een paar vragen omtrent de omlabeling.
1) Is dit wel legaal? Ik heb het idee dat zo'n beetje de trend is om te doen.
2) Als dit legaal is. Dat betekent dus, dat we een Armani tshirt kunnen kopen, label eruit en ons label erin. Dit lijkt mij toch wel een illegale operatie dan.
3) Indien we zouden omlabelen is het tshirt dan ook echt je eigen merk of is dit ook maar een verzinsel?
Volgens verschillende forums in de USA schijnt dit een legale bezigheid te zijn zolang je de wasinstructies, land van herkomst mee opneemt in je label.
Is er iemand die mij hier iets meer over kan vertellen hoe dat hier in Europa zit. Want die info vindt ik helaas niet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
daragesh
daragesh
Beste iedereen,
Wij zijn bezig met de opzet van een kledinglijn. We zijn aan het twijfelen tussen zelf laten produceren of omlabelen.
Wij hadden een paar vragen omtrent de omlabeling.
1) Is dit wel legaal? Ik heb het idee dat zo'n beetje de trend is om te doen.
2) Als dit legaal is. Dat betekent dus, dat we een Armani tshirt kunnen kopen, label eruit en ons label erin. Dit lijkt mij toch wel een illegale operatie dan.
3) Indien we zouden omlabelen is het tshirt dan ook echt je eigen merk of is dit ook maar een verzinsel?
Volgens verschillende forums in de USA schijnt dit een legale bezigheid te zijn zolang je de wasinstructies, land van herkomst mee opneemt in je label.
Is er iemand die mij hier iets meer over kan vertellen hoe dat hier in Europa zit. Want die info vindt ik helaas niet.
Alvast bedankt
Jeroen Offergelt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19337-re-labeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag