persoonlijke berichten

Aanbevolen berichten

Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht, dan mag dit topic weer op slot hoor. :-K

 

Na het lezen van een PB, blijft de melding op het forum bovenin: "Hallo Mr.Bitaktus! Je hebt 1 persoonlijke berichten".

 

Is dit bewust? Het wekt bij elke inlog weer de indruk dat ik een nieuwe PB heb, terwijl het al een gelezen bericht is.

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

Je krijgt het bericht via je mail binnen, maar ook op HL. Wanneer je alleen maar je mail leest, blijft de melding staan. Even op het rode zinnerje klikken, naar het bericht gaan en klaar.

 

BTW : het is verschrikkelijk omslachtig om mensen op deze manier een pb te sturen, of nog erger te beantwoorde.

Wanneer bericht in outlook komt wil ik via daar reageren, maar nu moet ik eerst inloggen, naar berichten en gaan beantwoorden.

Link naar reactie

Je krijgt het bericht via je mail binnen, maar ook op HL. Wanneer je alleen maar je mail leest, blijft de melding staan. Even op het rode zinnerje klikken, naar het bericht gaan en klaar.

 

BTW : het is verschrikkelijk omslachtig om mensen op deze manier een pb te sturen, of nog erger te beantwoorde.

Wanneer bericht in outlook komt wil ik via daar reageren, maar nu moet ik eerst inloggen, naar berichten en gaan beantwoorden.

 

ook als de PB is gelezen blijft dat staan... maar als het een bewuste keuze is en er het woord 'nieuwe' wordt bijgevoegd bij nieuwe berichten (niet gecontroleerd) heb ik geen vragen verder. (zoveel PB's krijg ik nog niet ;D)

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie

vrij waardeloos systeem zo ;D

 

denk ik blij te zijn met een nieuw bericht blijk ik ze elke keer allang gelezen te hebben

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

vrij waardeloos systeem zo ;D

 

denk ik blij te zijn met een nieuw bericht blijk ik ze elke keer allang gelezen te hebben

 

Wanneer je online bent en toevallig al ziet dat je een bericht hebt, en je opent pas daarna je mailclient, dan krijg je inderdaad een notificatie van een bericht wat je al gezien hebt. Dat is op zich wel logisch :)

 

Bedoel je dat?

Link naar reactie

Ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat wij nog nooit PM's hebben ingezien als daar geen vraag van de betreffende gebruiker aan vooraf ging (en dat kan ik mij persoonlijk tweemaal herinneren). In theorie is het wel mogelijk (we kunnen sowieso ook iemands versleutelde inloggegevens overschrijven en daarmee inloggen en dan de PM's zien). Maar dat doen we nooit tenzij daar een expliciet verzoek voor komt - zowel vanuit ethisch oogpunt als vanuit privacy-oogpunt ben ik daar zéér sterk op tegen.

Link naar reactie

vrij waardeloos systeem zo ;D

 

denk ik blij te zijn met een nieuw bericht blijk ik ze elke keer allang gelezen te hebben

 

Wanneer je online bent en toevallig al ziet dat je een bericht hebt, en je opent pas daarna je mailclient, dan krijg je inderdaad een notificatie van een bericht wat je al gezien hebt. Dat is op zich wel logisch :)

 

Bedoel je dat?

 

nope, wat ik bedoel is dat als ik berichten in mijn inbox heb staan er altijd in het rood staat; je hebt x persoonlijke berichten.

 

Omdat rood een signaal kleur is had ik steeds het idee dat er nieuwe berichten waren. wat m.i. logischer zou zijn is dat er een mededeling zou zijn als "je hebt 2 persoonlijk berichten in je inbox waarvan 1 ongelezen)

 

op het moment dat alle berichten gelezen zijn kan de mededeling veranderen in; je hebt 2 persoonlijk berichten in je inbox waarvan 0 ongelezen. de kleur van de tekst zou dan kunnen veranderen in grijs. Nu trekken de gelezen berichten teveel de aandacht voor mij.

www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.

 

www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.