• 0

Ervaringen met vertaalbureaus

Ik ben aan het denken om een paar sites van mij te vertalen naar het Engels en/of Duits. Ik spreek beide talen wel, maar om te zeggen dat ik goed kan vertalen en schrijven is overdreven.

 

Ik zag dat er online vertaaldiensten waren (vooral uit de US) en ik ken wel een paar Nederlandse vertaalbureaus. De kosten vallen mij tegen en daarbij ken ik de kwaliteit van de vertalingen niet.

 

Heeft iemand hier goede ervaring met dit soort bureaus, offline of online ?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben aan het denken om een paar sites van mij te vertalen naar het Engels en/of Duits. Ik spreek beide talen wel, maar om te zeggen dat ik goed kan vertalen en schrijven is overdreven.

 

Ik zag dat er online vertaaldiensten waren (vooral uit de US) en ik ken wel een paar Nederlandse vertaalbureaus. De kosten vallen mij tegen en daarbij ken ik de kwaliteit van de vertalingen niet.

 

Heeft iemand hier goede ervaring met dit soort bureaus, offline of online ?

 

Goede ervaringen met Bosch & Bosch Translations and Copy bv, Amsteldijk 144, 1079 LE Amsterdam, Telefoon + 31 (020)6463132 , mail@boschbosch.nl

 

Cor

Link naar reactie
  • 0

@Julesvos hartelijk dank. Zoals je kan lezen, ben ik op zoek naar ook andere talen dan Nederlands en Engels.

 

Ik ben natuurlijk benieuwd naar de kwaliteit van een dienst - alleen prijs is niet een afdoende criterium. En als een bureau iets langer bestaat dan alleen vandaag, dan helpt dit mij ook

 

@CorKarel @iwanvangeeleen @maarten- Alvast bedankt voor jullie suggesties !

Link naar reactie
  • 0

@Julesvos hartelijk dank. Zoals je kan lezen, ben ik op zoek naar ook andere talen dan Nederlands en Engels.

 

Ik ben natuurlijk benieuwd naar de kwaliteit van een dienst - alleen prijs is niet een afdoende criterium. En als een bureau iets langer bestaat dan alleen vandaag, dan helpt dit mij ook

 

@CorKarel @iwanvangeeleen @maarten- Alvast bedankt voor jullie suggesties !

 

Hi Ewout,

 

ABNAMRO maakt sinds jaar en dag gebruik van Bosch & Bosch Translations and Copy bv. Er is een soort arrangement met deze club zodat er landelijk gebruik kan worden gemaakt van hun dienstverlening. Kortom een betrouwbare partner en goede kwaliteit. Zeker de moeite waard om Bosch & Bosch te benaderen zou ik zeggen.

 

Met vriendelijke groet,

Cor Karèl.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 132 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.