Herman Wijffels Innovatieprijs

Aanbevolen berichten

Om niet een draad uit de oude doos naar boven te halen, hierbij een nieuwe draad.

 

In het verleden is de Herman Wijffels Innovatieprijs al vaker aan de orde gekomen.

 

Ook een aantal HL leden heeft in het verleden hieraan meegedaan, in veel gevallen helaas zonder succes.

Nou weet ik niet hoeveel van de winnaars van de afgelopen jaren HL lid zijn natuurlijk ;)

 

Ik zou graag weten of er meer ervaringen (van inzenders) met deze prijs zijn.

 

Zijn er inzendingen, van HL-leden, die door de eerste selectieronde (en verder) zijn gekomen?

 

Zijn er daarnaast HL-leden die dit jaar meedoen?

 

Ik twijfel namelijk nog over deelname aan deze wedstrijd.

Link naar reactie

Meedoen kost amper moeite, je vult een formulier even goed doordacht in en bent klaar met de eerste inzending. Wat dat betreft zou ik het zeker niet nalaten.

 

Inhoudelijk: voor mijn gevoel zijn IT- en internetoplossingen vrijwel kansloos en neigen ze erg naar tastbare producten. Tevens is de nadruk op MVO en duurzaamheid érg sterk, dus hoe meer jouw inzending is gericht op het oplossen van zaken op bijvoorbeeld milieugebied of te maken heeft met culturele verschillen, hoe meer kans je maakt.

Link naar reactie

Het gevoel dat IT- en internetoplossingen vrijwel kansloos zijn had ik ook al, ik heb echter een viertal "tastbare producten" waarbij de nadruk zeker ligt op maatschappelijk verantwoord ondernemen.

 

Ik twijfel echter nog met welk van deze producten ik mee moet doen, vandaag nog maar eens even patenten - octrooien doorspitten.

 

 

 

Link naar reactie

Niks ten nadele van de HWI prijs, maar mijn ervaring met prijswinnaars is dat ze op de prijs gaan zitten en vergeten te ondernemen.. todat het prijzengeld op is.. en het een aantekening wordt op het CV.

 

Een goed idee wordt herkend zodra je het uitspreekt. Daar heb je HW niet voor nodig. (hoewel de zakcent wel lekker meegenomen is, natuurlijk)

 

Sancho gelooft in zijn eigen idee. ;D

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 296 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.