• 0

website liaan workshops

Sinds kort is onze website online. We willen nog een aantal dingen veranderen; o.a. beter uitleggen wat wij bedrijven kunnen bieden en de uitleg over de kosten aanpassen. Toch zijn we nog heel benieuwd wat jullie ervan vinden, zowel wat betreft vormgeving als wat betreft inhoud. Dan kunnen we de tips meenemen in de aanpassingen.

Alvast bedankt,

 

liaan workshops

Linde Ex

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Linde,

 

Ik mis eigenlijk nog een linkje naar je website http://www.liaanworkshops.nl/

 

Qua inhoud kan ik hem erg lastig beoordelen, dit laat ik aan de mensen over die verstand van kunst en theater hebben :-)

Persoonlijk vind ik de vormgeving van je site erg leuk, misschien wat aan de simpele kant maar in ieder geval wel duidelijk! Een kleine tip, ik zou het liaantje dat door de tekst heen loopt, iets minder vel van kleur maken zodat de tekst beter leesbaar wordt.

 

Denk ook aan de doorzoekbaarheid van zoekmachines, ik mis de metatags! http://nl.wikipedia.org/wiki/Metatag

Link naar reactie
  • 0

Als je op het de [W] onder mijn naam klikt kom je op de website, maar ik zal hier ook nog een link zetten: www.liaanworkshops.nl

Rick, bedankt voor je opmerking, we gaan er zeker naar kijken. Dat van die metatags moet ik nog even uitzoeken.

 

Linde

Link naar reactie
  • 0

Gecentreerde tekst op je homepage leest / scanned niet lekker. Wel leuk voor een menu kaart, niet voor langere tekst op een site.

 

De verticale tekst in combinatie met het lettertype is lastig te lezen. Begrijp dat dit meer design is dan dat de tekst inhoudelijk belangrijk is maar het je prikkelt om ze te lezen en het font maakt dat erg lastig. Iets minder exotisch font misschien?

 

Qua techniek / laden niets op aan te merken. De pagina's zijn klein en laden snel.

 

Gebruik links in je tekst. Ik lees 'voor een overzicht zie workshops'. Waar dan? Link die tekst. Het maakt het makkelijker voor je bezoeker informatie te vinden en is goed voor Google.

 

Zoals gezegd: de liaan in je pagina's is te donker. Het maakt je tekst minder leesbaar en leidt af. Ik zie zelfs linktekst die net zo groen is als de liaan en die dus compleet onleesbaar is / weg valt.

 

Onder doelstelling lees ik:

Om het functioneren van werknemers op de werkvloer te stimuleren wordt veelal een cognitieve leermethode ingezet. Hiermee worden de rol van de werknemer en de omgangspatronen binnen het bedrijf dan onderzocht.

 

Ben dan geen manager maar huh! Wat is een cognitieve leermethode? De link tussen leren en stimuleren ontgaat me enigszins. Ook lijkt het mij niet logisch om een leermethode in te zetten om iets te onderzoeken. Als ik hard nadenk kom ik tot iets als: "Wij kunnen uw medewerkers leren betere prestaties te leveren door goed naar zichzelf te kijken en hoe zij met collega's omgaan." Vast niet wat jij bedoelt. Ik heb er wel over nagedacht een andere bezoeker die dat niet doet was drie keer sneller weg dan ik. In beide gevallen: jammer. Kijk dus nog eens goed naar je teksten.

 

De indruk van de homepage is redelijk strak. Die van de andere pagina's oogt rommelig door de grafische elementen.

 

Weer even terug naar content: op je homepage lees ik:

Liaan workshops is ontstaan uit de gedachte dat beeldende kunst en theater elkaar prachtig aanvullen.

Wiens gedachte?? En aanvullen? De eerste zin op je site is in deze vorm al een zwakte bod. Iets als "met theater en beeldende kunst versterken wij de band tussen uw werknemers waardoor zij effectiever met elkaar omgaan" klinkt overtuigender.

 

 

Link naar reactie
  • 0

- De pagina oogt saai. Ik zie veel grijs, groen en wit. Ik denk bij een theater aan sprekende beelden en veel kleur.

- De knoppen in het menu zijn erg eenvoudig, en niet in zijn geheel klikbaar. Ik probeer te klikken op het groen, maar kan alleen klikken op het woord. Waarom gebruik je hier geen hoofdletters?

- Zoals eerder genoemd inderdaad de tekst op je hoofdpagina niet centreren en de groene lianen weghalen of STERK lichter maken.

- Verhoog de interlinie (=regelafstand) tussen je zinnen, zo oogt de tekst minder lang en leest fijner

- Ik mis dikgedrukte woorden en lijstjes in je teksten. Ik wil snel kunnen scannen en binnen een paar seconden weten of jij kan bieden wat ik zoek.

- In je

tag, hoortper pagina beschreven waar deze pagina in hoofdzaak over gaat, maak deze op elke pagina HET trefwoord (mogelijk hetzelfde als je titel). Eenvoudig punten scoren voor Google en eventuele minder valide bezoekers worden er ook nog gelukkig van!

- Waarom staat de verticaal afgedrukte witte tekst in het Engels en de rest van de site in het Nederlands?

- Met welke reden moet ik zo veel persoonlijke informatie prijsgeven op jouw contactformulier? Je vermeld niet wat je met deze gegevens gaat doen (privacy verklaring) en geeft ook niet aan welke velden er verplicht zijn en welke niet.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Ik ben zelf ook bezig met het bedenken van dergelijke workshops, heb ze nog niet gedaan.

 

Ik richt me op klassieke muziek. Daar heb ik ook onderzoek naar gedaan voor mijn studie KCM in Groningen. Ben overigens nog niet afgestudeerd.

 

Misschien kunnen we ergens samenwerken? ik ken veel musici die bereid zouden zijn mee te doen. Kijk ff op mijn website, onder projecten > http://www.bbh-projects.com/index.php?content=dynamic&id=32&display=3

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.