• 0

Verhuurder praat slecht over de huurder! Mag dat?

Dames en Heren sorry voor het weg halen van de volgende bericht!!

Wegens juridische redenen moest ik het weghalen. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben. Bepaalde punten mag ik niet bekend maken. Stel dat de tegenpartij dat tegen komt en er gebruik van maakt of er informatie uithaalt. Beetje dom van mij... Tegen partij maakt natuurlijk ook gebruik van web. :-[ :-[

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ooohhh, wat herkenbaar....!

Ik denk helaas dat je er weinig aan kunt doen, dan je stinkende best het tegendeel te bewijzen. Niet er tegenin gaan of een laatste woord willen hebben. Dit levert alleen maar frustratie's op, en echt waar, je koopt er niets voor.

 

Dat hij een vriend als aspirant koper op je afstuurt is een lage streek, ik denk alleen dat dit veel vaker gebeurt dan je denkt !

 

Probeer via branche verenigingen, inkoopcombinatie's, makelaar (?) en dergelijke je bedrijf te verkopen. Je verhuurder hoeft er niets van te weten.

 

 

Probeer jezelf even op te peppen privé om hier alles uit te slepen, anders krijg je er spijt van. Laat anders iemand anders (vriend/familie) de verkoop behartigen !

 

Heel veel succes en laat je niet kisten !

 

Marcel

Link naar reactie
  • 0

Ooohhh, wat herkenbaar....!

Ik denk helaas dat je er weinig aan kunt doen, dan je stinkende best het tegendeel te bewijzen. Niet er tegenin gaan of een laatste woord willen hebben. Dit levert alleen maar frustratie's op, en echt waar, je koopt er niets voor.

 

Dat hij een vriend als aspirant koper op je afstuurt is een lage streek, ik denk alleen dat dit veel vaker gebeurt dan je denkt !

 

Probeer via branche verenigingen, inkoopcombinatie's, makelaar (?) en dergelijke je bedrijf te verkopen. Je verhuurder hoeft er niets van te weten.

 

Mijn kopers zijn achter mijn rug om met verhuurder gaan onderhandelen over de huur prijs en samen (maar ook weer niet bewijsbaar) het kunnen halen dat mijn bedrijf ook voor een schijntje verkocht is.

 

Probeer jezelf even op te peppen privé om hier alles uit te slepen, anders krijg je er spijt van. Laat anders iemand anders (vriend/familie) de verkoop behartigen !

 

Heel veel succes en laat je niet kisten !

 

Marcel

 

Marcel ik hoop dat je hier begrip voor hebt, maar wegens juridische gedoe moet ik de laatste regel even weghalen. Bedankt voor je begrip.

Jij bent echt de beste! Altijd als eerst op berichten reageren. Hoe doe je dat? Gewoon uitstekend.

^^^^^^^^.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.