• 0

Ik wil Nederland veroveren met 'mijn automaat', maar hoe!?

Hallo ondernemers,

 

Momenteel ben ik druk bezig om voor een bepaalde automaat in Nederland het agentschap te krijgen

Het gaat om een soort condoomautomaat, wel een totaal ander product, het heeft niets met condooms danwel sex te maken. Ik laat graag in het midden waar het precies om gaat aangezien ik niet graag naast het net vis.

 

Hier wat facts:

[*]Aantoonbaar succes in land van herkomst, wat vergelijkbaar is met onze maatschappij

[*]Heel veel marketingmogelijkheden tevens veel mogelijk voor freepublicity

[*]Mogelijkheden zijn legio

[*]Relatief lage investing, het gaat niet om 10k maar we praten ook niet over tonnen

[*]Je krijgt het alleenrecht voor Nederland

[*]Enorm veel afzetmogelijkheden

 

Gezien mijn ervaring wil ik dit niet alleen gaan doen. Kortom, ik kom graag in contact met mensen met ervaring waarbij er evt. de mogelijkheid er is om samen te werken. Ik heb al het nodige op papier.

 

Ik ben ook opzoek naar mensen met wie ik over het idee kan sparren en mij daarop feedback kunnen geven.

 

 

GR. Elmer

Ondernemen, mijn passie!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Pricilla,

 

De grote evenementen die je aanhaalt zijn al zelfvoorzienend in paraplu's hoor. Moet je eens kijken hoeveel mensen er dan op de hoek van de straat paraplu's ed verkopen. Voetbalstadions was inderdaad erg interessant, aangezien een behoorlijk deel vaak niet overkapt zit. Daar had je gelijk weer mooi het marketinginstrument kunnen toepassen.

 

Verder stond er een erg uitgebreid haalbaarheids- en marktonderzoek gepland, die een hoop vragen zouden beantwoorden waar ook gekeken zou worden naar verkoopmomenten, locaties, verkoopprijs, doelgroep etc.

Jij gaat direct uit van feiten, waarin ik veel meer een aanname zie. Iets wat ondernemers juist moeten voorkomen.

 

Zoals je ook gelezen hebt ziet het er naar uit dat het een 'no go' wordt.

Volgens mij is dit forum bedoeld voor onderbouwde kritiek en adviezen. Dat zie ik bij jou niet direct terug in de reacties.

 

Ondernemen, mijn passie!!

Link naar reactie
  • 1

Beste Elmer,

 

Jammer dat je mijn berichten zo ziet. Dit forum heeft namelijk ook gevraagd om te kunnen sparren. jij overigens ook.

Ik heb puur gereageerd vanuit eigen ervaring en ik dacht dat je dat misschien zou helpen.Bijvoorbeeld om tot de conclusie te komen om zowel plu's als ponchos in 1 automaat te combineren.

In ieder geval vind ik het altijd erg leuk om te lezen hoe mensen op zoek zijn naar een gat in de markt en er wat mee willen doen.

Ik wens je veel succes verder.

Groet,

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.