Twitter toevoegen aan profiel?

Aanbevolen berichten

Maar dat is toch al mogelijk? In plaats van je blog, voeg je als RSS je Twitteraccount toe en tadaa, je hebt Twitter op je profiel of zou je het willen zin in een soort van tabblad?

 

Ik denk namelijk dat het niet zo zinvol is om nog een tabblad toe te voegen. Zeker als je alles invult, heb je snel al een stuk of wat tabbladen in je profiel. Ik denk dat mensen dan een keuze moeten maken om of een Twitter-account of hen blog toe te voegen aan hen profiel op HL.

Link naar reactie

Gewoon een linkje naar je twitter account, onder je emailadres lijkt me wel wat toevoegen. Hier op higherlevel.nl weet je soms al wie wat interessants te melden heeft, scheelt weer zoeken.

 

Maar dat kan dan toch al wel, als je kijkt naar mijn profiel, heb ik onder het stukje "Blog: Twitter Romano Sandee" gevormd en lijkt me duidelijk dat je dan naar een twitterpagina gaat.

 

Wat Walter zegt, een icoontje, het is opzich wel een idee, want die regel is nog niet vol. Maar ik heb net mijn profiel even erbij gepakt, en ik tel wel degelijk al 7 tabbladen. Daar moet dan ook niets meer bijkomen, vind ik zelf.

Link naar reactie

haha touche :) Desalniettemin ben ik vooralsnog niet helemaal voor om een twitter button toe te voegen. Ik ben benieuwd hoeveel Nederlandse ondernemers de tijd nemen om Twitter te leren en hoeveel daarvan HL-ers zijn :)

Innovatie is leuk maar zonder vraag van een kritische massa is het niet echt waardevol.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 287 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.