• 0

SMS data centre

Ik ben op zoek naar een bedrijf die me kan helpen om sms-servcies aan te bieden. Ik ben via Dennis al terechtgekomen bij ClickaTell.com (Zie: http://www.clickatell.com/brochure/products/api_xml.php). Ik wil vanuit mijn eigen database sms gaan versturen naar geregistreerde leden.

 

Heeft iemand hier ervaring mee of kennen jullie partijen die zoiets aanbieden?

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

Je zou eens kunnen zoeken op www.emerce.nl. Daar staat een aantal artikelen die ook namen noemen.

 

Bijvoorbeeld:

* www.Exxentic.com met IP-SMS.

* Wellicht is flex·o·sms gateway van www.itsnewsit.nl iets wat je zoekt.

 

SMS zoeken op Emerce geeft 707 artikelen. Zal best iets bij zitten.

 

NB. Ik heb geen ervaring met bovenstaande bedrijven. Ook heb ik er geen relatie mee. Het bedrijf waar ik in 2001 als e-business consultant mee werkte, is helaas geploft......

 

Ben trouwens erg benieuwd naar je ervaring en de huidige tarieven voor dergelijke diensten. Wellicht kun je me op de hoogte houden.

Link naar reactie
  • 0

Dank voor je links.

 

Wat prijzen betreft. Ik vond ClickaTell erg redelijk. Alleen heb ik geen idee hoe goed ze hun beloftes, etc na kunnen komen en of ze wel in Europa afspraken hebben met operators.

 

Setup/ Registration + 10 test messages Free

1 - 9,999 € 0.044

10,000 - 49,999 € 0.043

50,000 - 99,999 € 0.041

100,000 - 249,999 € 0.040

250,000 - 499,999 € 0.037

500,000 - 999,999 € 0.035

1,000,000 - 4,999,999 € 0.033

5,000,000 + Price on application

 

en ook nog

 

No Setup Fee

No Minimum Purchase Required

No Monthly Volume Requirement

Invoice on Request

No Hidden Cost

No Port Fees

 

Versturen kan via HTTP(S), FTP (voor bulk), XML, SMTP en Com objecten. Ook SSMP (wat is dit???).

 

Uitgebreide dienst dus. Ik zal ze eens met elkaar vergelijken.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Beide partijen versturen alleen binnen Nederland (Exxentic ook Belgie). Dat is toch niet de partner die ik zoek.

 

Daarnaast kun je hun applicatie volgens mij alleen via HTTP postings aanroepen. Geen services/COM/XML aanroepen dus helaas.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Op de website van itsNews staat volgens mij met andere woorden dat ze wel naar andere landen verzenden:

Wij hebben connecties met de providers in Nederland, België, Engeland, Duitsland en Spanje. Buiten deze landen hebben wij en onze partners samenwerkingsverbanden met lokale sms bedrijven. Zo kunnen wij sms berichten ontvangen vanuit al deze landen en versturen als MT of RB bericht. (MT: de verzender betaalt, RB: de ontvanger betaalt)

 

Het bedrijf wat je noemt zit in Zuid Afrika (waarschijnlijk omdat daar SMS gratis is/was) en dat vind ik persoonlijk was lastig met betalingen en dergelijke......

Link naar reactie
  • 0

Clickatel werkt op zich redelijk ook in Nederland. Af en toe hebben ze wel dat de berichten vertraagd worden afgeleverd. Krijg je trouwens wel netjes een berichtje van.

 

De tarieven die jij noemt noemen zij credits. In de meeste landen is 1 bericht 1 credit maar er zijn uitzonderingen, in europa o.a. Frankrijk waar een berichtje soms 3 credits kosten. Houd hier wel rekening mee.

 

Zelf gebruik ik al een tijdje sms via clickatel en op zich werkt het goed. Ga maar eens na http://sms.nettopic.nl

------------

Webhosting / DNS hosting / Netwerk beheer

www.flash-straps.nl www.nettopic.nl

www.bel-geld.nl www.nettopic.net

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.