• 0

Ervaring met importeren vanuit Turkije naar Nederland

Beste Allen,

 

Ik ga boxers/slips, Tan 610712 en 610822 (mannen en vrouwen) fabriceren in Turkije..

Over het transport van Turkije Istanbul naar Nederland had ik een aantal vragen.

Ik ga morgen wat transport bedrijven bellen, maar voorkennis is nooit mis!

 

 

Ten eerste ik heb geen haast, dus wat is de goedkoopste oplossing:

wegtransporten of zeevrachten?

 

Hoeveel kost dat in zijn algemeen?

Het betreft een lading van circa 20 dozen ondergoed, 1000 boxers 1000 slips..

Als per doos 1cubic wordt gerekend komt dat neer op 20 cubicmeter, bij elkaar zo'n 150 a 200 kilo.

 

Wat is de beste oplossing betreft transport volgens jullie? (wegtransport of zeevracht)

 

 

 

Ik hoop dat jullie hier een mening/kennis over hebben.

 

Mvg,

Janton

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Janton,

 

Ik stel voor dat je eerst dit soort vragen bij je potentieele transport leveranciers neerlegt en hun antwoorden met elkaar vergelijkt. Ik neem bijvoorbeeld aan dat je met EU-palets en palet-plaatsen te maken gaat krijgen maar je vraag is momenteel veelste breed.

 

Ok bedankt, ik zal kijken of het kan specificeren!

Heb net aan de telefoon gezeten met een transport bedrijf, maar werd doorverwezen om een mail te sturen naar hun sales afdeling..

Link naar reactie
  • 0

Beste Janton,

 

Zelf heb ik jarenlang handel met Turkije gedreven en ken diverse soorten transporteurs binnen mijn netwerk. Bij het exporteren uit Turkije moet je je niet alleen verkijken op de palletprijs of containerprijs. Hiernaast spelen tevens de kosten van het uitklaren van je artikelen uit Turkije. Een goede transporteur legt enerzijds gewicht in het afhandel van het papieren verhaal en heeft een sterk netwerk bij het uitklaren nml. Als je me kort een email stuurt naar info@yanmaz.eu dan kan ik je diverse namen doorgeven.

 

Succes,

 

 

Yanmaz

Link naar reactie
  • 0

Hoi Janton,

 

zou je mij (wellicht in PM) willen vertellen hoe je aan een goede en betrouwbare producent in Turkije bent gekomen? Ik zoek ook een betrouwbare producent (van textiel) anex drukkerij in het oostblok of eventueel Turkije.

 

MvG

Link naar reactie
  • 0

Beste Janton,

 

Ik ben benieuwd of je boxershort lijn goed van de grond is gekomen?

 

Ik zou graag advies krijgen bij een geheel andere soort kleding, namelijk mutsen.

Heb jij een contactpersoon welke iets voor mij zou kunnen betekenen?

 

We zouden graag mutsjes laten maken. Een collectie met ongeveer 10 verschillende mutsjes in verschillende kleuren. Liefst in China geproduceerd.

Ik zou er erg mee geholpen zijn, iemand die er echt ervaring mee heeft.

Alvast ontzettend bedankt voor een reactie.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 195 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.