Zou graag een kapsalon willen openen maar qua financieel red ik het niet en qua ervaring om het op te starten.
Heb al bij de kvk geinformeerd maar gevoelsmatig is het de basis en zou graag uit andere ervaringen meer willen horen. Dus heb besloten om het anders aan te pakken ik heb nu een methode via een roulette systeem ontdek om mij qua financieel om hoog te werken voor het project.
Maar de discipline moet je hebben om te stoppen zo ben ik nu dan twee weken bezig heb nu inmiddels een aardig bedrag gemaak.
Zouden jullie mij dan kunnen adviseren waar ik op moet letten zodra ik wil beginnen.
B.v.d
Met vriendelijke groet,
RJW
(ik heb je titel aangepast : dan krijg je waarschijnlijk betere respons)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
loco_pae
loco_pae
Beste mensen,
Zou graag een kapsalon willen openen maar qua financieel red ik het niet en qua ervaring om het op te starten.
Heb al bij de kvk geinformeerd maar gevoelsmatig is het de basis en zou graag uit andere ervaringen meer willen horen. Dus heb besloten om het anders aan te pakken ik heb nu een methode via een roulette systeem ontdek om mij qua financieel om hoog te werken voor het project.
Maar de discipline moet je hebben om te stoppen zo ben ik nu dan twee weken bezig heb nu inmiddels een aardig bedrag gemaak.
Zouden jullie mij dan kunnen adviseren waar ik op moet letten zodra ik wil beginnen.
B.v.d
Met vriendelijke groet,
RJW
(ik heb je titel aangepast : dan krijg je waarschijnlijk betere respons)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19434-waar-moet-ik-op-letten-zodra-ik-wil-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag