• 0

creditcard contract voor online afhandeling

Goedendag,

Ik heb al jaren lang een contract by paysquare voro de afhandeling van Visa en Mastercard transacties.

Ik laat deze afhandellen via Ogone momenteel.

 

Ik wil echter al lang weg bij ogone vanwege de kosten.

Nu heb ik eerder geprobeerd om de aansluitnummers van Ogone naar docdata payments te laten verhuizen, dat bleek niet mogelijk en dan heb je nieuwe aansluitnummers nodig.

 

Paysquare wil me echter geen nieuwe aansluitnummers geven omdat ik op mijn website dropjes in de vorm van een penis verkoop + fun drankjes (een liquertje met een fun naam als ejaculada) + het woord apotheek/drogist gebruik en in nederland gewoon legale erectiepillen (natuurlijke basis) verkoop.

 

 

Nu ga ik echter naar een nieuw shopping systeem en daarvoor heeft docdatapayments helaas helemaal geen betaalkoppeling beschikbaar (zou 2 weken terug klaar zijn maar nu misschien volgende maand).

 

Ik overwoog dus gebruik te gaan maken van Multisafepay maar moet daarbij dan het meest uitgebreide pakket gaan gebruiken om ook gebruik te kunnen blijven maken van eenmalige machtiging. maar in dat pakket moet je ook weer eigen aansluitnummers hebben voor creditcard die mij dus weer geweigerd worden door paysquare.....

Ook BNS zou als afhandelaar problemen maken over de betreffende producten.

 

Wie heeft er nog tips om een creditcard afhandelaar te vinden die niet so super hypocryt amerikaans is en waar ik aansluitnummers kan krijgen om via multisafepay te gebruiken?

 

Paypal valt overigens ook al af aanegzien ik erotische DVD's verkoop en dat bij paypal gelijk staat aan de verkoop van wapens en drugs en dan direct (als ze het zien) je account blokkeren.

 

Ik hoor het graag...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor je reactie.

Het gaat dus niet om de betalings provider maar om de bedrijven die de creditcard verwerking doen zoals Paysquare.

 

Multisafepay heeft ook geen problemen met mijn producten maar ze krijgen geen creditcard contract aangevraagd bij paysquare voor mij omdat die dus weigeren een webshop aan te sluiten die de genoemde producten verkoopt en/of het woord apotheek/drogist op de website gebruikt.

 

Edit: net even op hun site gekeken maar viel van mijn stoel af van hun tarieven:

opstart kosten: 550 euro (5 verschillende shops)

maandelijkse kosten: 110 euro per maand (voor de verschillende betaalopties)

ideal: 0,77 per transactie

machtiging: 0,45 per transactie

 

Dat zijn flink hoge kosten vergeleken bij andere.

 

En ook hier moet je eigen aansluitnummers van paysquare hebben.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Vossie,

 

Zelf ben ik werkzaam bij docdata payments op de Sales Support. We zouden kunnen proberen een aanvraag voor je in te dienen bij EMS. EMS is net als PaySquare een Nederlandse acquirer waar wij ook een koppeling mee hebben.

 

Morgen krijgen wij overigens de Magentoplugin beschikbaar, indien gewenst kan ik je deze morgen toesturen.

 

Kan ik jou telefonisch bereiken om het een en ander met je door te spreken hierover?

 

 

docdata payments bv

Hoofdstraat 82

3972 LD Driebergen-Rijsenburg

www.docdatapayments.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Vossie,

 

Zelf ben ik werkzaam bij docdata payments op de Sales Support. We zouden kunnen proberen een aanvraag voor je in te dienen bij EMS. EMS is net als PaySquare een Nederlandse acquirer waar wij ook een koppeling mee hebben.

 

Morgen krijgen wij overigens de Magentoplugin beschikbaar, indien gewenst kan ik je deze morgen toesturen.

 

Kan ik jou telefonisch bereiken om het een en ander met je door te spreken hierover?

 

 

Hallo,

Ik heb ondertussen de mail die je gestuurd hebt beantwoord.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.