• 0

Het juiste pad

Beste mensen,

 

Allereerst complimenten voor deze site. Ik was niet op de hoogte dat er een site bestond waar kennis zo dichtbij is. Op dit moment ben ik actief op de beurs. Een markt die zijn sexy imago inmiddels aardig kwijt is. Toch ben ik een nieuw initiatief gestart. Op deze site probeer ik de daghandelaar (8 uur achter scherm) te koppelen met de bezoekers met minder tijd voor de beurs. Via een scherpe log houden we posities bij (tikkeltje geenstijl). Op dit moment ben ik zoekende naar mijn strategie. Uit mijn beperkte ervaring (opzet eerdere website) weet ik dat de weg uiteindelijk van zelf volgt. Toch vraag ik me af hoe jullie tegen dit verhaal aankijken.

 

Doel:

Marktcommentaar geven aan oa FD

Mensen na de site trekken en adressen bundelen voor eventueel goedkopere tarieven

Dagclinics organiseren

inzetten van persoonlijke coaching aan babyboom belegger

 

Ik realiseer dat ik vrij open ben over de plannen, dit is ook nodig om wellicht een heldere mening van jullie te ontvangen. Het betreft de website www.m a r k t g e v o e l.nl

 

Bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Misschien komt het omdat de site nog niet af is (?), maar ik kan aan de website absoluut niet ontdekken wat het doel is. Ik bekijk de site, zie informatie... en ga weer weg. Je houdt zo geen bezoekers vast.

 

Als dat uit strategische overwegingen (voorlopig) bewust is gedaan heb ik niks gezegd. :)

 

Succes verder, het klinkt allemaal erg spannend wat je van plan bent.

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Marktgev,

 

Misschien is jouw vraag meer iets voor het forumDeel "Wat vinden jullie van mijn..."

Heb je een interessant concept, idee, product, dienst of concept? Dan is dit hèt forumdeel om meningen en kritieken te krijgen!

 

mvrgr

Liset Karman

Voorzitter van Stichting Witte Mus, een ANBI stichting die zich in zet voor het in Nederland van de rode lijst halen van de huismus. Onder anderen door de biotopen van de Huismus te herstellen, maar ook door adviezen aan LNV en particulieren, en door de eigen kolonie Huismussen in stand te houden.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Marktgev,

 

Misschien is jouw vraag meer iets voor het forumDeel "Wat vinden jullie van mijn..."

Heb je een interessant concept, idee, product, dienst of concept? Dan is dit hèt forumdeel om meningen en kritieken te krijgen!

 

mvrgr

Liset Karman

 

Daar is dit topic ook onder geplaatst :).

Zie bovenaan de topic in het rood weergegeven

Link naar reactie
  • 0

@ Frans,

Als je snel bent kun je nog net zien op https://www.higherlevel.nl/forum/index.php

 

Innovatieve nieuwe ideeën

 

Vandaag om 20:24:52

in VERPLAATST: Het juiste pad.

door Ewout Wolff

 

:-)

 

Dus; ja, het onderwerp staat nu inderdaad waar ik zei dat het mogelijk meer thuis hoorde :)

 

mvrgr

Liset Karman

Voorzitter van Stichting Witte Mus, een ANBI stichting die zich in zet voor het in Nederland van de rode lijst halen van de huismus. Onder anderen door de biotopen van de Huismus te herstellen, maar ook door adviezen aan LNV en particulieren, en door de eigen kolonie Huismussen in stand te houden.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Marktgev,

 

Ik vind je website best interessant, en ben een tijdje aan het rondkijken geweest.

 

Een paar puntjes:

- Op de homepage heb je aan de linkerkant een lijstje met AEX koersen staan. Is het geen idee de koersen die in de plus staan, groen weer te geven?

- Misschien kan je de nieuwsberichten wat interactiever maken, en doorlinken naar andere pagina's binnen de site. Dit zal je bezoekers direct dieper je site in leiden, en dit geeft ze wellicht meer stimulans om weer terug te komen.

- Ik zie in je nieuwsberichten dat je melding maakt maakt van bepaalde aandelen die je koopt. is het geen idee een real-time verloop van dat fonds bij het nieuwsbericht te voegen? Hiermee kan je de expertise die je hebt wat beter aantonen.

 

Paar hele kleine puntjes:

- Ik vind de balk waar je je e-mailadres in kan vullen vrij hoog; ik zou deze wat breder en minder hoog maken.

- Ik zou aan het WIDE Kindertehuis vragen of ze een wat scherpere banner hebben ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 188 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.