• 0

nieuwe financiele site wat moet er wel op en wat niet ???

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste collega ondernemers,

 

Ik ben bezig met een nieuw project namelijk laatstebeursnieuws.nl. Het is de bedoeling dat dit een financiele site word met onder andere actuele beurs koersen. Graag wil ik van jullie weten wat jullie er absoluut wel op willen zien en wat niet ???

 

Alvast bedant,

 

kijk eens op www.bnr.nl , www.fd.nl www.beurs.nl en maak een overzicht wat er op staat.

 

Wat vind jij dat er absoluut op moet trouwens? geef je lijstje, dan vul ik hem wel aan

Link naar reactie
  • 0

TS had eerder een topic over www.vindstudentenwerk.nl, waarbij hij na (een niet bevredigend) antwoord op zijn vraag zowel titel als inhoud heeft veranderd in wat willekeurige letters. Heel kinderachtig m.i.

 

Ben je hier op het forum om te leren en anderen te helpen, of is het je plan om met de input van anderen geld te gaan verdienen?

 

Ontopic: Ik denk dat er al vrij veel websites op dit gebied zijn, waarbij laatst nog iemand hierover een topic op HL heeft aangemaakt. Als je denkt dat je mensen iets unieks kan bieden prima, maar dan zul je het toch echt zelf moeten uitvinden.

 

Succes ermee in ieder geval, en ik ben benieuwd of je dit topic over www.laatstebeursnieuws.nl zo laat staan!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.