• 0

kritiek op mijn website www.hulpbijadhd.nl

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Mooi overzichtelijk en prettig leesbare teksten, in IE6 gaat alleen iets flink mis met de opbouw van de pagina. In deze browser verschijnt een groot wit vlak boven de headerafbeelding. In FF wordt de menubalk opgesplitst over twee regels.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ziet er goed uit, erg overzichtelijk en duidelijk.

-Kijk alleen of je misschien in het navigatie-menu alles iets kan opschuiven of verkleinen zodat contact ernaast kan.

-Adhd, weet wel wat werkt. is het niet ; weet wat wel werkt in dit geval?

 

 

Voor de rest vind ik het een erg mooie website, puik werk!

”De vraag is niet wat kennis kost, maar wat het oplevert”.

Link naar reactie
  • 0

Je hebt een heel stuk over hoe je PGB kunt aanvragen. Daarmee suggereer je dat jij ook uit het PGB kan worden betaald, maar dit zet je nergens in de tekst. Dit zou ik er nog even duidelijk bijzetten, want de mogelijkheden tot besteding van het PGB zijn beperkt en worden streng gecontroleerd, dus zoeken ouders vaak specifiek naar hulp die uit het PGB te betalen is.

Link naar reactie
  • 0

Ook in Safari op de Mac gaat er een en ander mis. Na scrollen op de pagina is de navigatie bovenaan plotseling verdwenen. De header schuift er over. Waar heb je de site mee gebouwd? Met een WYSIWIG editor? Je kunt het beter even checken in verschillende browsers op verschillende platformen. Zijn verschillende tools voor zoals bijvoorbeeld deze.

Link naar reactie
  • 0

Dag,

 

Het ontwerp ziet er goed uit. Ik vind alleen de volgorde niet logisch en de teksten zijn wat te wollig geschreven. Een inleidend verhaal is goed, maar daarna moet een opsomming komen wat Hulp bij ADHD kan doen met eventueel een informatie / contact formulier zodat de mensen gelijk kunnen reageren.

 

Misschien is het handig om de menus op te delen in submenus. Nu vind ik de tekst welke staat bij financiering te lang. Splits het uit in Prijzen bedrijven, Prijzen particulieren, en aanvragen PGB. DIt kan dus ook voor de voorbeelden en ook voor Home, Wie ben ik, Hulp bij ADHD. Dit zijn overigens bijna identieke stukken. De reacties van anderen kunnen dan ook onder dit menu. Dit is leuke informatie maar staat nu een beetje verloren.

 

Een foto van uzelf aangezien u een vertrouwensfunctie heeft en daar zou ik graag een foto bij zien. Ik mis een vast nummer en faxnummer. Ik bel niet graag naar een bedrijf met alleen een GSM nummer. Dat vertrouw ik niet.

 

(Ps ik vind persoonlijk het prijsverschil tussen bedrijven en particulieren wel groot maar dit geheel ter zijde)

 

 

Dit zijn mijn op / aanmerkingen, kijk maar of u er iets mee kunt.

 

Mvg,

 

Ronnie

Makelaar - RMT, voor al uw vastgoed advies op Higher Level

Elke minuut dat je je drukt maakt om je verleden, gaat af van je toekomst

Link naar reactie
  • 0

Hoi Arno,

 

mooie site!

 

Mijn opmerkingen:

 

- extra pagina met referentie klanten, liefst met namen

- kopje "Hulp bij ADHD" misschien veranderen in "ons aanbod" oid, het was me te lang onduidelijk wat je precies doet. Wellicht ook op je homepage meteen duidelijk aangeven dat je op manieren a/b/c/d hulp aan mensen met ADHD aanbiedt.

- blog waar je regelmatig informatieve stukjes over ADHD plaatst, goed voor je google ranking.

 

 

succes!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

- De sprekende foto's staan mij wel aan. Wat ik wel jammer vind is dat ze bewegen. Misschien per pagina een andere foto en ze niet laten verspringen?

- De knoppen in het menu passen niet op één regel in mijn browser Opera. Contact staat net op de volgende regel.

- Verhoog de interlinie (=regelafstand) tussen je zinnen, zo oogt de tekst minder lang en leest fijner

- Het blok tekst op de homepage is veel te lang. Maak er indien mogelijk minder tekst van, of deel de tekst op met subkopjes erboven.

- Ik mis dikgedrukte woorden en lijstjes in je teksten. Ik wil snel kunnen scannen en binnen een paar seconden weten of jij kan bieden wat ik zoek.

- Goed gebruik gemaakt van je

tag en enigszins ook van je . In je titel zou ik iets meer beschrijven wat er op de pagina te vinden is, en hierin misschien ook nog wat keywords voor Google verwerken?

- Er is bij contact geen contactformulier te vinden. Een deel van je bezoekers verkiest dit boven alleen een e-mail adres.

- Je schrijft over jezelf dat je 'Sociaal psycholoog en mens met AD(H)D' wat strikt genomen niet kan. Je hebt of ADD of ADHD en kunt niet AD(H)D hebben. Verder geef je op je contact pagina dat je 'Psycholoog en mens met ADHD' bent, vanwaar het verschil tussen deze pagina's?

 

Succes met de aanpassingen van je website!

Link naar reactie
  • 0

Hallo Arno,Ik heb nog eens even naar je broncode gekeken. Je gebruikt erg veel div'jes. Je kunt in principe volstaan met 1 div - genoemd bijvoorbeeld content. In die div geef je regels tekst de tag

en kopjes

,

etc. De opmaak van deze tags regel je in het externe stylesheet. Op deze wijzer raak je heel wat overtollige div en span tags kwijt. Dat maakt de pagina lichter en vriendelijker voor zoekmachines.Voor de duidelijkheid de opbouw zou zo kunnen zijn:

plaats je logo
je navigatie
de inhoud
Met vriendelijke groet,Patrick
Link naar reactie
  • 0

Ok het is leuk geweest.

Ten eerste is dit geen ondernemersonderwerp.

Ten tweede voldoet het bericht niet aan de gestelde voorwaarden voor een sitecheck.

 

Deze gaat op slot.

 

Overigens wordt ik zelf helemaal gek van de brakke opmaak van deze site en snap ik na een stukje lezen nog steeds niet wat de site mij zou kunnen bieden en dus klik ik weg.

 

Een add'er

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 290 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.