• 0

startersaftrek / zelfstandigenaftrek... wat is er nog meer

Hallo, ik ben in juli 2008 begonnen met mijn bedrijfje (webshop). Ik heb geen urenregistratie bijgehouden. Winst ongeveer 4000 euro. Waar heb ik recht op v.w.b. belastingaftrek en hoe moet ik hierin handelen? Moet ik dit ergens aanvragen? Sorry, ben nog niet op de hoogte van alles, moet ook nog de eerste keer m'n aangifte BTW invullen. Dus alles is nieuw.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

bedankt >:( (leuk antwoord, kan een antwoord zijn op iedere vraag hier toch?)

 

http://www.belastingdienst.nl/aangifte/

 

Het is wel prettig als je eerst zelf even kijkt, op deze pagina staan linksonderin allemaal linkjes waar je de info kan lezen waar je naar zoekt. Als je vragen hebt nav die info, laat het dan weten dan kan ik misschien wat specifieker antwoord geven.

 

Je kunt ook de zoekfunctie op het forum gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

bedankt >:( (leuk antwoord, kan een antwoord zijn op iedere vraag hier toch?)

 

Beste ijsselg

 

Manon en SubRosa hebben wel gelijk. HL is geen platform waar je een cursus startende onderneming kunt volgen. Er is op HL al zoveel geschreven over deze materie dat ik je aan wil raden om eerst oudere topics te lezen (zoekfunctie). Daarnaast verlangen we weldegelijk dat je eerst je licht opsteekt bij andere bronnen als het gaat om generieke informatie die vrij verkrijgbaar is. Zulks staat ook in onze gebruikersvoorwaarden.

 

Wij draaien op vrijwilligers die hun privé tijd steken in hulp aan ondernemers. Je zult begrijpen dat we niet graag elke vraag beantwoorden als we weten dat de gevraagde informatie eenvoudig beschikbaar is. Anders wordt het forum overspoeld met dubbele informatie en tikken we ons een slag in de rondte voor een herhaling van zetten.

 

Raadpleeg als starter sowieso het handboek ondernemen van de fiscus. Daarin zul je het antwoord op jouw vragen vinden.

 

http://www.belastingdienst.nl/download/1042.html

 

 

Als dan nog iets niet duidelijk is, meldt je dan gerust met meer specifieke vragen.

 

Topic gaat vooralsnog op slot. PM me als je aanvullende vragen hebt.

 

groet

Joost

HL admin

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.