• 0

personeel

Hallo,

Ik ben samen met mijn maat 1 jaar bezig en nu willen wij graag iemand in dienst nemen om het werk wat meer te kunnen verdelen. Wat betreft alle premies en dergelijk is het ons wel duidelijk, echter het bepalen van een salaris is voor ons wat lastig. Waar kunnen wij hier informatie over vinden?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Sollicitanten willen ook nog wel eens salariseisen hebben natuurlijk, en wat is zo iemand je waard?

 

Tevreden werknemers zijn meestal het meest productief, dus bezuinig niet te hard op het salaris zou ik zeggen. Beter wat meer kosten voor iemand die loyaal is, en een tijdje blijft hangen dan minder salaris voor iemand die om die reden ondertussen vrolijk doorzoekt naar een beter betaalde job.

 

Link naar reactie
  • 0

Tevreden werknemers zijn meestal het meest productief, dus bezuinig niet te hard op het salaris zou ik zeggen. Beter wat meer kosten voor iemand die loyaal is, en een tijdje blijft hangen dan minder salaris voor iemand die om die reden ondertussen vrolijk doorzoekt naar een beter betaalde job.

 

Betaling is niet het enige! Ik moet eerlijk zeggen dat wij niet de meest betalende werkgever zijn in onze branch. Pensioenen, auto, telefoon, laptop? Niet dus! Daarnaast zijn de salarissen redelijk. Je kunt ook op andere manieren personeel aan je proberen te binden. Bij mijn laatste baan (inmiddels als weer twee jaar geleden dat ik daar gestopt ben) ben ik zelf ook niet begonnen omdat het salaris goed was. Het was meer omdat ik een heel uitdagende werkomgeving voorgeschoteld kreeg waarin ik wist dat ik ontzettend veel zou gaan leren! Ook dat kan wat waard zijn...

 

Ik vind eerlijk gezegd dat je in deze markt als werkgever wel een tikkeltje arrogant mag zijn. Pak de goeie eruit, biedt ze een aantrekkelijke omgeving, maar betaal niet teveel is my opinion...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.