• 0

Website beoordeling gevraagd.

Hallo leden.

 

Toen ik mij hier voorstelde op het forum kreeg ik wat opmerkingen over mijn website. Zoals ik toen had gezegd zou deze in februari vernieuwd worden. Nu staat mijn nieuwe website sinds deze maand online en ben ik toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

 

Is alles duidelijk te vinden? Vinden jullie waar jullie naar opzoek zijn? Wat kan er beter?

 

Natuurlijk heb ik er zelf verstand van, maar ik ben erg nieuwsgierig naar de reacties van buitenstaanders (die kijken er vaak anders tegen aan dan vrienden en familie).

 

Vergelijk de oude website ook even met de nieuwe website

 

Alvast bedankt! :)

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goedemorgen Dennis,

 

bij deze drie opmerkingen:

- onder Content Management staat op een van de pagina's een headerplaatje Control management system, is dat de bedoeling?

- de kleuren paars en geel vind ik helaas niet fris ogen, wat je wel noemt in de tekst

- misschien kun je iets meer info over je werkplek (ontvangstmogelijkheid?) plaatsen en vertellen dat je graag persoonlijk adviseert. Ik vind het nogal een grote stap om van vragen en opmerkingen jezelf meteen bij prospects op de koffie uit te nodigen!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Highio,

 

Control management system is niet de bedoeling en ik heb het dus even veranderd, bedankt!

 

Over de kleuren, dat is bij iedereen weer anders en daar kan ik vrij weinig aan doen. Ook omdat dit de huisstijl is die vaststaat.

Wellicht dat is het nog iets feller proberen te maken waardoor het net iets beter (frisser) oogt.

 

Iets over de werkplek, dat is ook wel een goede opmerking. Al is de werkplek momenteel nog thuis maar we hopen dit jaar een pand te gaan huren. Eerst maar even kijken hoe het gaat tijdens de financiele crisis die momenteel heerst in de wereld. Maar ik zal het zeker even meenemen! Bedankt.

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie
  • 0

Graag gedaan! Er is niks mis met thuiswerken en bijbehorende kostenbasis, maar dan zou ik persoonlijke contactmogelijkheden wel even anders formuleren. Maak een telefonisch spreekuurtje, ofzo en vermeldt dat je graag op locatie van de klant of op een goed bereikbare plek rustig overlegt bijvoorbeeld. Toevoeging van partners (als je die hebt) geeft ook een professionelere indruk.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Een paar dingetjes dan:

- de kleuren spreken mij ook niet echt aan

- maak je logo klikbaar en verwijzend naar de homepage, dat navigeert fijner

- het zelfde geldt voor de thumbs op de homepage bij recente projecten (die nodigen uit tot klikken, doe daar wat mee)

- je biedt grafisch ontwerp aan, maar je showcases zijn alleen websites.

- het kan meestal geen kwaad om in 't menu met een kleurtje oid aan te geven welk menuitem momenteel actief is

- je showcases zijn niet doorklikbaar naar werkende sites, als ik een designer beoordeel kijk ik toch graag ook even naar het eindproduct en niet alleen naar het plaatje.

 

Mijn algemene indruk is: niet slecht, maar ook niet bijzonder.

Link naar reactie
  • 0

 

- maak je logo klikbaar en verwijzend naar de homepage, dat navigeert fijner

Ik zag inderdaad dat dit nog niet het geval was. Nu wel.

 

- het zelfde geldt voor de thumbs op de homepage bij recente projecten (die nodigen uit tot klikken, doe daar wat mee)
Je kan op de button details klikken...maar ik zal er ook voor gaan zorgen dat je op het plaatje kan klikken.

 

- je biedt grafisch ontwerp aan, maar je showcases zijn alleen websites.

 

Ik ben nog aan het kijken hoe ik dit ga presenteren. Ik heb 3 boeken ontworpen (van zo'n 200 blz.) Wellicht via pageflip zodat je er door heen kan bladeren..maar ik ga ook weer niet heel het boek online zetten...(bestand van +- 300 mb).

 

- het kan meestal geen kwaad om in 't menu met een kleurtje oid aan te geven welk menuitem momenteel actief is

Neem ik ook mee!

 

- je showcases zijn niet doorklikbaar naar werkende sites, als ik een designer beoordeel kijk ik toch graag ook even naar het eindproduct en niet alleen naar het plaatje.

 

Ik ben niet verantwoordelijk voor het eindresultaat. Ik lever een ontwerp af en vervolgens gaat bedrijf x er mee verder.

Wel jammer dat ik mijn mooiste werken niet in mijn portfolio kan zetten door gemaakte afspraken.

 

 

Bedankt voor de opmerkingen.

 

Professioneel webdesign te vinden op http://www.erush.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nog aan het kijken hoe ik dit ga presenteren. Ik heb 3 boeken ontworpen (van zo'n 200 blz.) Wellicht via pageflip zodat je er door heen kan bladeren..maar ik ga ook weer niet heel het boek online zetten...(bestand van +- 300 mb).

 

Heb mijn catalogus online gezet met online publisher

 

Werkt feilloos, maar kost wel geld

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 258 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.