• 0

goedkope marketing voor website

Beste HL'ers,

 

voor promotie van een aardig uniek concept van een website ben ik op zoek naar een redelijk goedkope manier(circa 150 euro)

om de website te promoten.

met uniek bedoel ik dat er nog geen marktleider is ;)

 

 

waar ik al aan heb gedacht=

adverteren in de bus,

google adwords(wordt het zeker, tenzij er een beter alternatief genoemd wordt)

SEO d.m.v linkbuilding.

 

 

zouden jullie me wat advies kunnen geven?

 

 

gratis startpagina? http://bit.ly/9p2cSX

gratis website? http://bit.ly/bNbnK1

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste HL'ers,

 

voor promotie van een aardig uniek concept van een website ben ik op zoek naar een redelijk goedkope manier(circa 150 euro)

om de website te promoten.

met uniek bedoel ik dat er nog geen marktleider is ;)

 

 

waar ik al aan heb gedacht=

adverteren in de bus,

google adwords(wordt het zeker, tenzij er een beter alternatief genoemd wordt)

SEO d.m.v linkbuilding.

 

 

zouden jullie me wat advies kunnen geven?

 

Vragen die je jezelf moet stellen, zodoende een goede marketingcampagne op te zetten.

 

1. Wat is jouw hoofd keyword(s)?

2. Op welke land(en) richt je je project?

3. Wie is jouw concurrentie?

 

Met punt 1 ontdek je tijdens een keyword analyse nieuwe trefwoorden

Met punt 2 kan je je campagne beter richten, omdat er soms verschillen kunnen zijn in gebruik van woorden (vb het onderwerp "lening")

Met punt 3 kan je eventueel breder gaan met het gebruik van jouw keywords

 

Met een budget van 150 Euro kan je inderdaad niet veel bij Adwords. Hier in Belgie geeft Google Adwords 100 Euro gratis weg...

 

Het wordt een site waar mensen een account kunnen maken en vervolgens Polls en discussies kunnen starten. Vervolgens kunnen ze met anderen over hun themas gaan discussiëren.

 

Interessante keywords: online poll(s), enquête, website poll(s), webtools. voor webmasters, forum, etc....en natuurlijk de benamingen van de thema's. Als de deelname volledig gratis is, dan heb je het woord gratis bij de gekozen kws ;-)

 

Als je op zoek bent naar een oplossing wat in de buurt van het opgegeven budget komt, en dit op basis van no cure no pay, dan kan je me via pm de te promoten website bezorgen. Bij interesse van mijn kant, zal ik een campagne voor je opstarten.

- De bezoekers komen van de natuurlijke gedeelte van hoofdzakelijk Google

- Eerste maand bedraagt (bij relevante resultaat) eenmalig 99 Euro setup + de vaste prijs van 99 Euro (excl btw) per 30 dagen.

- Je zit niet aan een streng contract vast, zodat je al tijdens de eerste maand kan opzeggen mits een week voor het eind van de periode (30 dagen). De resterende bezoekers worden dan aan een derde partij verkocht.

- onderwerp van lopende campagnes: lening (nl), lening (be), contactlenzen (be), dating (be), marketing (nl), marketing (be), letselschade (nl), webhosting (nl), drukwerk (be), geld verdienen (be),...

- Aantal unieke en relevante kliks per maand (op basis van lopende campagnes): 600 - 12000

 

mvg

Link naar reactie
  • 0

Potato potato...

 

Wat ik veeeeeeeeeeel interessanter vind, is de achtergrond van Silverace. Vertel ons eens, hoe oud ben je, wat is jouw achtergrond, jouw kennis van internetconcepten, heb je eerder succesvolle sites gelanceerd, heb je programmeerkennis, of juist veel inzicht in de doelgroep?

 

Dit soort vragen zie ik graag vanochtend nog beantwoord. Ik wil wel eens kennismaken met de ondernemer silverace. En anders gaat dit draadje op slot. De gezamelijke waarde van de reakties die gegeven is ontstijgt meervoudig de Eur 150,- die jij aan marketing wil besteden. Doe eerst je huiswerk, want dit is zonde van de tijd van iedereen die reageert (inclusief het mijne).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.