• 0

leren voor technisch starter is zinloos.

Minister van der Hoeve van wiens partij ik al een jaar of tien lid ben. Die minister van onderwijs dus wil de techniek stimuleren. Ik ga haar een brief schrijven dat dat toch niet veel zin heeft omdat al men eenmaal volledig gediplomeerd is op geen enkele manier vergunning kan krijgen voor wat dan ook.

En de andere bedrijven en bazen+werknemers zitten met hetzelfde. Daarvan ken ik er meerdere. Er is zelfs een hele louche handel ontstaan van allerlij tegen het oplichters aanzittende juridische adviesburo`tjes. Zij `freten gewoon mee van de hoop`

Dan kan je beter met z`n allen in de bijstand of gewoon zuinig zijn en je geld nog opmaken. qua welstand geeft dat hetzelfde resultaat. Hier in Nederland.

Al jaren heb ik een goed stel diploma`s op het gebied van techniek en kan ook veel dingen die een ander niet kan. Maar het is meer vechten in gedoogland. Dus de zakkenvullen wegwezen mentaliteit wordt enorm gestimuleerd vanuit de overheid. Een goede kennis van mij die al jaren fanatiek met techniek is bezig geweest (zie foto) en die er ook aardigheid in heeft is ook tot de conclusie gekomen dat de mensen die niet vanuit de techniek komen de dienst uitmaken. Dat er een enorme claim cultuur heerst waar veel meer mee te verdienen is.

Hij heeft net een half miljoen gulden(nog) geboden gekregen voor zijn onteigening.

Zelf zit ik al een aantal jaren op een industrie terrein zonder enig resultaat. Omdat de overheid z`n volle gewicht in de schaal legt om alles tegen te werken met vergunningen.

Er blijft over om die mensen gewoon een beetje elke dag te gaan pesten in de hoop dat ze met hun werk ophouden en dat er weer een ander komt die weer van niets weet zoals altijd.

En dan die ook weer `knap zenuwachtig te maken`.

Het lijkt een beetje te helpen. Er lopen niet voor niets veel rare `verknipte figuren rond`

Een van de grootste reden dat techniek nul komma nul gewaardeerd wordt is het nog steeds bestaande witte boorden imago. `K wilde het jaren niet geloven. maar het is toch zo.

Want techniek dat is vies dat is niet netjes daar houden zich alleen mensen mee bezig `van een mindere soort`

(over discriminatie gesproken)

Een voorbeeld een starter op z`n oude dag. Die net even uitgewerkt is. >>>

http://people.zeelandnet.nl/jserle/kunst/hans3.jpg

Verwijzing naar foto`s van mijn legale door de overheid in het leven geroepen gedoog situatie.

http://communities.zeelandnet.nl/data/albumpje/

Verhalen over `geëtter van de overheid.

http://www.eilandweb.nl/bb/viewtopic.php?t=8&postdays=0&postorder=asc&start=15

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er blijft over om die mensen gewoon een beetje elke dag te gaan pesten in de hoop dat ze met hun werk ophouden en dat er weer een ander komt die weer van niets weet zoals altijd.

En dan die ook weer `knap zenuwachtig te maken`.

 

Daar komt het in de practijk GEWILD OF ONGEWILD op neer.

lobiën , zeuren , spaakjes-in-wiel-stoppen.

Maar als er dan ook iets opgebouwd is heeft het alle tests doorstaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.