Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Remco Bruijns
Remco Bruijns
Beste mede ondernemers,
ik heb een geweldige mogelijkheid toegereikt gekregen en ik overstroom met geweldige ideeën!
het heeft betrekking op de exploitatie van een watertoren! een hele mooie (al zeg ik het zelf) met 8 bruikbare verdiepingen en een geweldig uitzicht op de top.
Om het hele verhaal hier te plaatsen is veel te lang dus even in vogelvlucht.
De huidige eigenaren hebben hem 3 jaar geleden gekocht om er iets mee te doen, helaas is dit er niet van gekomen en nu ga ik met ze samenwerken om er dus wel wat mee te doen want het geld raakt namelijk op.
Geld is er dus niet in overschot en het plan moet ik nog gaan schrijven (ja het is deze week pas begonnen).
nu is mijn vraag aan jullie, gooi eens wat me ideeën wat mogelijk is (als je wilt) want de kijk van een ander is altijd handig vindt ik.
ik zal zelf even wat opgooien om de creativiteit op gang te brengen,
We willen de toren zo multifunctioneel maken zodat we meer klanten kunnen trekken! Boven in is de perfecte locatie voor lounge gedeelte, het uitzicht en het gebouw is gewoonweg fantastisch! Een bruidssuite in de bovenste watertank is ook een optie want trouwen in de toren kan natuurlijk ook!
daarnaast willen we van een kamer een creatieve brainstorm kamer maken met whiteboard overal en een hoop andere gave spullen om creative sessies te geven aan het bedrijfsleven (dit gaan we niet zelf doen hoor) en een anti stress kamer om even los te komen uit je pak (laat ik het maar zo zeggen). met hierin een ronde squash baan en bokbal, drumstel, noem maar op.
Beneden komt de ontvangsthal waar recepties kunnen worden gegeven en ook exposities etc.
de kelder wordt (waarschijnlijk) prive. en er komen natuurlijk "normale"kamers waar je kan vergaderen of presenteren.
dit zijn slecht enkele van de ideeën uiteraard maar ik sta open voor kritiek, ideeën en tips! want misschien zeggen jullei wel van, die kamers, dat is echt zo ouderwets! dat is echt een zeer slecht idee!...
ik ben benieuwd!
alvast bedankt!
kijk op www.we-DE.nl voor onze website
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
35 antwoorden op deze vraag