Ik heb eigenlijk 3 vragen waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden, vandaar dat ik deze hier stel ;
1. Je bent particulier en je doet aangifte IB, je wilt je studie kosten aftrekken die je vader voor jou heeft betaald, mag dit?
2. Je hebt een eenmanszaak en hebt iemand in dienst die een VOLTIJDSE studie volgt die alles te maken heeft met de werzaamheden die hij/zij verricht. Mag je deze kosten in mindering brengen van de winst?
3. Je bent particulier en wilt de studie kosten in de voorgaande jaren nu nog aftrekken omdat je nu pas loonbelasting betaald, mag dit?
Alvast heel erg bedankt voor degene die de moeite neemt,
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
roy123
roy123
Ik heb eigenlijk 3 vragen waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden, vandaar dat ik deze hier stel ;
1. Je bent particulier en je doet aangifte IB, je wilt je studie kosten aftrekken die je vader voor jou heeft betaald, mag dit?
2. Je hebt een eenmanszaak en hebt iemand in dienst die een VOLTIJDSE studie volgt die alles te maken heeft met de werzaamheden die hij/zij verricht. Mag je deze kosten in mindering brengen van de winst?
3. Je bent particulier en wilt de studie kosten in de voorgaande jaren nu nog aftrekken omdat je nu pas loonbelasting betaald, mag dit?
Alvast heel erg bedankt voor degene die de moeite neemt,
Roy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19576-studie-kosten-personeel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag