• 0

Adviezen verkrijgen naamsbekendheid

Beste medeondernemers,

 

Graag zou ik adviezen inwinnen voor het verkrijgen van naamsbekendheid (beide merk en bedrijfsnaam).

Ik zal u mijn situatie voorleggen zodat u een zo duidelijk mogelijk beeld heeft.

 

Op dit moment zit ik nog in vaste loondienst, maar omdat het ondernemen mij aansprak en ik een mooi idee had ben ik eens wat marktonderzoek gaan verrichten naar de mogelijkheden. Graag wilde ik een eigen webshop beginnen in klein-huishoudelijke artikelen. Na enige tijd kwam ik een buitenlandse firma tegen (wel in Europa) welke hoofdzakelijk klein-huishoudelijke artikelen produceert onder hun eigen merknaam (productie in China). Producten zijn kwaliteitsproducten tegen een zeer schappelijke prijs, mede doordat productie in China plaatsvind. Producten vallen onder CE keurmerk.

 

Uit hun site kon ik zo snel niet opmaken of ze al actief waren op de nederlandse markt (mijn indruk was van niet).

Na enig e-mailcontact bleek inderdaad dat zij nog niet actief zijn op de nederlandse markt. Het is inmiddels enige tijd geleden dat het eerste contact gelegd is, en ik heb hun hoofdkantoor inmiddels ook bezocht en men heeft mij aangesteld als hun partner voor de nederlandse markt.

 

Mijn eigen website waarop ik hun producten zal promoten (voor bedrijven want ik zit vast aan een mimimale afname wat begrijpelijk is aangezien transportkosten e.d.) is naar verwachting binnen ongeveer 1 week klaar.

 

Graag zou ik nu ideeen inwinnen hoe ik het beste bedrijven kan benaderen of ze interesse hebben het merk in hun assortiment zouden willen. Natuurlijk heb ik zelf ook reeds wat ideeen, maar alle professioneel advies is welkom!! :)

 

Bij voorbaat dank!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 152 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.