Top-ondernemer Hennie van der Most redt jou!

Aanbevolen berichten

ik citeer van de website:

 

Nieuw televisieprogramma: Top-ondernemer Hennie van der Most zet zich in om úw zaak van de ondergang te redden.

 

Ondernemerschap is een mooi maar zwaar beroep. Om succesvol te zijn moet u hard werken, kennis van zaken hebben en natuurlijk in uzelf geloven. En als het goed gaat, geeft dat veel voldoening. Maar wat als het minder goed gaat? Wat als uw zaak, waar u al uw ziel en zaligheid in hebt gestoken, ineens kopje onder dreigt te gaan? Dan is het tijd voor Operatie van der Most! Tijd voor topondernemer Hennie van der Most, die met zijn schat aan kennis en ervaring alles op alles komt zetten om het tij te keren en samen met een jonge ondernemer de zaak van de ondergang te redden!

 

Operatie Van der Most is een co-productie van MAX en RVU.

Meld u aan! Heeft u interesse om mee te werken aan het televisieprogramma Operatie Van der Most, meld u dan aan via onderstaande link : http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=jcesgDsHnHUVGHkC

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Ik ben benieuwd wie hier aan mee gaat doen. Ik heb zelf voldoende gedoe met mijn partner.Zelf zodanig dat ik mogelijk de stekker eruit moet trekken als we er niet uit gaan komen voor wat betreft zijn vertrek. Maar ik moet er niet aan denken om mijn leef en leed te gaan delen. Dit is toch weer typisch iets voor programmamakers. Leed vermaak verkoopt goed.Ik zou daarom al niet aan dat programma mee willen werken.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.