• 0

graag een beoordeling van mijn webshop

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is nogal druk, en de rode tekst op de blauwe achtergrond in het linkermenu leest nogal vervelend. Eventueel moet je in datzelfde menu wat minderen met de hoeveelheid links. Het menu op de pagina "Wie zijn wij" is langer dan de pagina zelf!

 

Verder vind ik het een goed punt dat je veel informatie op je website geeft. Wel zou ik je adviseren het een beetje te groeperen en wat helderder in te delen.

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Eerste indruk: Wintersport? Bleek een winteraanbieding te zijn. Die boom is mooi maar je kan er beter een bloedrukmeter in winterse sfeer neerzetten.

 

In het menu links de rode letters op blauwe achtergrond zijn voor mij onprettig te lezen.

Bij kontakt staat geen adres en telefoonnummer, wel in je algemene voorwaarden. Dan alleen 's avonds bellen op een 06-nummer, wekt geen vertrouwen.

 

Ik ben er zelf nog niet uit wat ik van je uitgebreide navigatie-menu helemaal onderin je site vind.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ha, een apeldoorner! welkom hier.

 

Om met de deur in huis te vallen: AU!

Ik weet niet zo snel waar ik kijken moet:

 

[*]Verschillende kleuren, lettertypes, tekstkleuren en veel uitroeptekens

[*]Naar mijn smaak teveel tekst en te weinig foto;s / producten. Nodigt niet uit tot doorklikken

[*] De rode tekst in het menu komt schreeuwerig over en is ook moeilijk leesbaar

[*] Op de productpagina heeeel veel info, maar datgene wat ik moet doen, namelijk bestellen wordt onderaan verstopt. Moet heel ver scrollen om er te komen. Kan die knop niet bovenaan en de tekst korter, meer to-the-point?

[*]De gele omkadering van je producttekst zou ik weghalen

[*] Jammer dat bestellen zonder registratie wel kan, maar slechts 1 product per keer, zonder winkelwagen

[*] Kun je geen 088 nummer nemen ipv een 06 nummer?

[*] Is het mogelijk google analytics te installeren? Geeft je meer inzicht in de acties van je bezoekers

 

Algemeen de tip om het geheel wat rustiger zou maken. Je hebt er naar mijn idee duidelijk veel tijd ingestoken, veel teksten, veel informatie voor de bezoeker, wellicht teveel?

Door nu aan de lay-out te gaan werken en de teksten in te korten (kortere tekst bij de producten en wellicht doorlinken voor meer info) denk ik dat het best wat kan worden.

 

In tegenstelling tot veel anderen staan i.i.g. je KvK gegevens op de site, en je algemene voorwaarden.

Daarnaast aandacht voor SEO zoe ik. je keywords en description geschreven, h1 tags gebruikt.

Wellicht nog je description per pagina wijzigen indien mogelijk

(zie webmastertools van google voor meer info)

 

Zal binnenkort eens een inlognaam aanmaken, wellicht dan nog aanvullingen

 

Frans

 

PS. nu ik mijn eigen post teruglees komt het een beetje bot over, excuses daarvoor, zie het als opbouwend want ik denk zeker dat er potentie inzit

Link naar reactie
  • 0

Hoi!

 

Ik ga even mijn best doen vanuit gebruikersoogpunt. Doe het ook kort door de bocht want anders duurt het zo lang :)

 

1. Bloeddrukmeters worden misschien ook door oudere mensen aangeschaft en die zullen jouw site niet kunnen lezen. Dit komt zowel door het al eerdere genoemde rood met blauw maar ook doordat het zo verschrikkelijk druk en vol is.

2. Ik zou de zin "Welkom in onze webshop" weghalen, het komt gelukkig niet naar voren in Google omdat je dat goed hebt geregeld maar ik blijf het een nutteloze zin vinden. En onder het kader met de winteraanbieding staat er opnieuw Welkom.

3. Ik vind de tekst onder het kader inhoudelijk heel duidelijk, ik weet meteen wat ik bij jou kan kopen. "U koopt bij ons een bloeddrukmeter of lichaamsvetmeter voor thuisgebruik maar ook voor professioneel gebruik!" Deze tekst zou ik duidelijker zichtbaar maken, tenslotte wil iedereen weten wat hij komt doen.

4. De winteraanbieding: ik zou niet weten wat een omron m10-IT is. Kun je niet zetten: "Top Bloeddrukmeter voor thuisgebruik" of zoiets. En dan in kleinere letters het type.

5. Fijn om te zien dat je titels etc zinnig zijn, houden zo!!

6. Er staat "Registeren" ipv Registreren in de menu balk

7. Onderaan staat onder Rabobank een groot wit vlak en dan een uitgebreid navigatiemenu. Is dit voor Google? Als je het voor de gebruiker doet, haal dan het grote witte vlak weg. Of maak gewoon een menu item "sitemap"

8. Maak je menu veel en veel kleiner. Dit is echt om van in de war te raken en ik raak het overzicht kwijt. Ik stel me voor dat er twee menu items zijn: bloeddrukmeters en vetmeters. En dan kom ik in een submenu waar weer wat logische dingen komen. Misschien thuisgebruik en professioneel gebruik? Of misschien prijscategorieën?

9. Onder het kopje "Extra" staat echt van alles en nog wat. Ik zou toch proberen het te rubriceren.

10. Laagste prijs van NL en Laagste prijs garantie staan alebei in het menu. Lijkt me dubbel.

11. Misschien een menu item met achtergrondinformatie? Je hebt heel veel info en dat is super interessant maar nu moeilijk om gestructureerd te lezen. En dan zorgen dat je vanuit de info kunt doorlinken nr het product. Andersom ben ik niet zo'n voorstander van want mensen moeten natuurlijk gestimuleerd worden om zsm op de bestelknop te drukken en niet verdwalen in informatie om dan daarna niet te kopen.

 

Hoop dat je er wat aan hebt!! Succes!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Manon, bedankt voor je uitgebreide reactie. Er valt nog heel wat te doen de komende tijd.

 

 

Voor de zekerheid: ik ben heel enthousiast over de hoeveelheid info en de SEO dingen waar je mee bezig bent geweest. Just so you know dat ik niet negatief ben over de website want je hebt al onwijs veel werk verricht en ik zie dit als kleine aanpassingen om te optimaliseren.

Link naar reactie
  • 0

Wat betreft het aanbod zou ik een prospect kunnen zijn voor je, al zou ik al niet bestellen omdat ik me al vreselijk irriteer aan de rode letters op een blauwe achtergrond en daar alleen al hoofdpijn van krijg. Verder vind ik op bepaalde pagina's erg veel tekst staan. Misschien kun je dit nog beknopter maken?

 

En over het algemeen komt het wat rommelig over en heb ik niet je adresgegevens kunnen vinden, wat voor mij als minder betrouwbaar over komt. Kijk ook eens naar je concurrentie (leveranciers die ik gebruik) als AmstelMedical of Daxtrio.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.