Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Iwan van Geelen
Iwan van Geelen
Hello!
Volgens mij heb ik het bij juiste einde…
Het verhaal:
Ik heb al heel lang een umts abonnement, allemaal prima. Dit abonnement bestond een deel uit umts verbinding en toegang tot hotspots van de provider.
Een paar weken geleden kreeg ik een brief “wij zullen stoppen met het aanbieden van de hotspot service, daarom krijgt u een nieuw abonnement ZONDER dat uw abonnement-termijn vervalt.”
Nu kreeg ik van de week een brief, “sorry ons eerder aanbod komt te vervallen, u dient opnieuw akkoord te gaan met een nieuwe abonnement termijn”
Nu denk ik, omdat de provider het abonnement aanpast (geen gratis hotspots meer) ik gewoon direct mijn abonnement kan opzeggen
Wie o wie?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag