• 0

vergelijkingssite online factureren

Hallo mede ondernemers,

 

Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle posts die ik op deze site heb gevonden. Ik ben bezig met het starten van mijn eigen onderneming na dik 15 jaar voor een baas te hebben gewerkt :(. Met jullir hulp ben ik een stuk zekerder geworden over alles wat met ondernemen te maken heeft.

 

Grote koppen in de kranten en in de media de afgelopen weken met het nieuws dat de regels omtrent online factureren waren versoepeld. Omdat ik er voor mezelf nog niet over uit was hoe ik mijn klanten wilde gaan factureren wilde ik deze optie overwegen.

 

Er zijn al aardig wat webstes die nu online factureren aanbieden, maar ik vond veel van deze sites erg onduidelijk over wat ze te bieden hebben en wat ze kosten. Nu vond ik een site (verwijderd door HL admin wegens spam) waar een schema op staat van alle aanbieders en de bijbehorende mogelijkheden. Omdat ik denk dat dit voor veel ondernemers een eenvoudige manier is om te kijken welke oplossing voor hem/haar voldoende is wil ik deze link graag met jullie delen. Sommige aanbieders zijn zelfs gratis wanneer je niet al te veel facturen hoeft te verzenden.

 

:-K Sandra

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Volgens mij wel een aardige site Sandra, die nuttig kan zijn om een aantal oplossingen op een rijtje te zien.

 

Overigens heb ik mijn twijfels of je deze site echt 'zomaar gevonden' hebt, want de domeinnaam van jouw e-mailadres en die van onlinefactureren.net zijn van dezelfde eigenaar... Was netter geweest als je dat er gewoon netjes bijgezet had.

Link naar reactie
  • 0

Sowieso apart dat online facturen per factuur in rekening worden gebracht. Er moet toch geen postzegel op? Mijn tip voor online factureren is Wefact Standard (www.wefact.nl). Kost 100 euro eenmalig en daarna kun je onbeperkt facturen sturen (PDF via e-mail). Support is uitstekend weet ik uit ervaring en kost 50 euro per jaar.

Link naar reactie
  • 1

Jeroen is m.i. te mild.

 

Sandra's mailadres verwijst naar een domeinnaam (die n.b. te koop staat, hoezo starter?) die van dezelfde eigenaar is als de door haar geadviseerde link. Daarnaast is die link gewoon reclame en geen objectieve vergelijkingssite. Dit berust niet op het toevallig vinden van die site, maar is gewoon verkapte spam met een leuk "ik ben starter" verhaal eromheen.

 

Slot op topic en links uit post Sandra verwijderd.

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.