• 0

Wat nu?

Hallo,

Ik weet niet of deze post in het juiste forumonderdeel staat,zo niet verplaats het dan maar a.u.b.

Heb mijn forumnaam even aangepast vanwege google enz.

Ik heb door een veel te laat betalende debiteur nogal wat achterstand opgelopen m.b.t. crediteuren.

Het leek in eerste instantie nog wel in te lopen maar dat blijkt dus achteraf niet zo te zijn.

 

Je denkt door betalingsregelingen te treffen het allemaal wel even uit te kunnen stellen en in goede banen te leiden tot er een brief met executieverkoop op je deur hangt!

Dat gebeurde vandaag toen ik thuis kwam.Het begint dus aardig uit de hand te lopen.

 

Ik wil absoluut niet stoppen met mijn bedrijf en was juist bezig met een bedrijfsfinanciering om een pand te gaan betrekken.

Werk heb ik ook nog genoeg in het vooruitzicht dus daar kan het niet aan liggen.

Ik heb vorig jaar een omzet van 80K gedraaid en de crediteurenachterstand bedraagd nu ongeveer 20K.

Door alle ellende en regelingen kom ik zelfs mijn prive-huur afspraken niet meer na.

 

BBZ is geen optie want dat duurt te lang,als ik geen krediet van de bank krijg zit ik met de handen in het haar,dan is het wachten tot er een faillisement word aangevraagd.

Kan ik een uitstel van betaling afdwingen bij de betrekkende crediteuren tot ik weer de zaken op orde heb?

Of trekken ze binnenkort gewoon mijn huis leeg?

Ik hoop dat jullie wat adviezen hebben.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

[Edit: Ik ben net voor de tweede keer een lap tekst kwijt geraakt met de mededeling "Je hebt geen toegang tot dit gedeelte van het forum". Plaats ik een testbericht, werkt het opeens wel.]

 

Even de korte samenvatting:

 

Er bestaat zoiets als Surseance van betaling, zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitstel_van_betaling .

 

Een oplossing is dat niet echt, om de redenen die in datzelfde artikel genoemd staan. Beter kun je kijken of je met je crediteuren een betalingsregeling kunt afspreken, of dat je bij iemand anders dan een bank geld kunt lenen. Pas op dat je geen overhaaste beslissingen neemt, en laat je voordat je beslissingen neemt je goed informeren hier op HigherLevel, of door bijvoorbeeld een Ruben die dit soort dingen vaker heeft meegemaakt.

Link naar reactie
  • 0

Bij deze bericht aangepast ;)

 

Dat lijkt voor mij niet echt een oplossing inderdaad.

Ik heb te lang gewacht dat is wel duidelijk maar omdat ik nog wel omzet maak had ik verwacht de moeilijke tijd wel te kunnen overbruggen.

Maar een vordering van 700 euro word binnen no-time 1300 euro en dan verzuip je erin.

 

Bedankt voor je reaktie.

Link naar reactie
  • 1

Wel g*dv*r de g*dv*r !!!

 

 

Wil diegene die de volgende kneus heeft uitgedeeld even contact opnemen?

 

Klantjes werven d.m.v. het forum, foei. Hopelijk gaat dit beter dan met down.

 

Dan zal ik 'm persoonlijk even haarfijn uitleggen dat ik benaderd wordt. En dan mag hij mij vertellen waar ik ergens op dit forum aan het klanten werven ben geweest. En het tweede deel van de kneus mag hij mij gaan uitleggen. Daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar.

 

 

Ben je nou helemaal besodemieterd!

Link naar reactie
  • 0

 

 

 

Wil diegene die de volgende kneus heeft uitgedeeld even contact opnemen?

 

Klantjes werven d.m.v. het forum, foei. Hopelijk gaat dit beter dan met down.

 

Dan zal ik 'm persoonlijk even haarfijn uitleggen dat ik benaderd wordt. En dan mag hij mij vertellen waar ik ergens op dit forum aan het klanten werven ben geweest. En het tweede deel van de kneus mag hij mij gaan uitleggen. Daar ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar.

 

 

??? ???

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.