• 0

Spandoek langs snelweg

Hi,

 

Ik wil een spandoek laten bedrukken dat ik langs de snelweg kan ophangen. Ik heb hiervoor al een leverancier gevonden, maar voordat ik bestel wil ik eerst ff weten of ik dat spandoek zomaar kan ophangen.

 

Weet iemand of je hiervoor een vergunning moet aanvragen? Worden daarvoor kosten in rekening gebracht? Wie gaat daar bij de Gemeente/Provincie over?

 

Hoe voorkom ik dat mijn (toch vrij dure) spandoek niet zomaar wordt gejat?

Voorkom misbruik: laat uw handelsnaam of logo als merk deponeren!

Bluepark Benelux - www.bluepark.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Volgens mij is zoiets niet toegestaan, tenzij je toestemming van de eigenaar heb. Hang het aan een gebouw, brug, huis of op een weiland met goedkeuring van de eigenaar.

 

Zomaar iets ophangen is veboden in Nederland (volgens mij). Maar ik ben geen expert op dit gebied en zou het zeker goed informeren alvorens grote kosten te maken!

 

Succes,

Persoon

 

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Langs snelwegen zomaar iets ophangen is niet toegestaan. Ik heb ooit is voor een evenement wat wegwijzers opgehangen op de afrit van de snelweg. BINNEN 5 MINUTEN had een wagen van Rijks-wat-er-staat het bordje verwijderd en me verzocht dit NIET meer te proberen op straffe van boete!

 

Er zijn wel bepaalde regels omtrent het plaatsen in de nabijheid van snalwegen, maar daar moet de grondeigenaar in elk geval toestemming voor geven. Bij gemeente en RWS is zeker info te verkrijgen.

 

Rob.

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
  • 0

Langs snelwegen reclame plaatsen is verboden, aangezien het de verkeersveiligheid kan schaden (een van de redenen waarom sex langs de weg ook niet mag ;)).

Boeren hebben het inderdaad toendertijd verholpen door gewoon een wagon te plaatsen op eigen land en hierbij te zeggen dat die dienst doet.

Groetjes :)

 

Geld ligt op straat, je moet het alleen oprapen

Link naar reactie
  • 0
Je kan proberen het op een accoordje te gooien met een naastgelegen boer of benzinepomp natuurlijk.

 

Dat is niet genoeg. De boer moet dan nog een soort bouwvergunning aan de gemeente vragen (daarom zetten ze die borden op een kar, dan is het geen bouwsel) en je moet nog eens een soort reclamegeld betalen, afhankelijk van de grootte van het doek en ook weer afhankelijk van de gemeente.

 

Ik zou maar even wachten met het bestellen van het doek tot je precies weet hoe het zit. De afdeling grondzaken van de gemeente kan je hier misschien over informeren.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Het is wel mogelijk, ik denk aan het enorme ID&T doek achter op een boeren loods langs de snelweg bij badhoevedorp

echter moet je er wel voor gaan betalen bij de gemeente, hetzelfde als een uithangbord bij je winkel.

 

correct me if i'm wrong

Link naar reactie
  • 0

Uithangbord bij een winkel, moet je daarvoor betalen? Wij hebben ook jarenlang een bord van onze aannemer langs de weg gehad, zonder verdere kosten.

 

Ga eens kijken wat zo'n voor TrainingTime kost. Staat er toch voor niets (of illigaal) ;D

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Gemeente Den Haag zegt het volgende op hun site:

 

Voor het uitstallen van goederen en reclame- en aanbiedingsborden op de openbare weg is een vergunning nodig. Onder uitstallingen verstaan wij: borden, reclameborden, aanbiedingsborden, goederen, uitstallingen, uitstallingsborden en dergelijke.

 

Meer informatie

 

Heb ik in al die jaren nog nooit wat van gehoord... Overal staan borden langs de weg.

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 149 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.