Sporten!

Aanbevolen berichten

Sja naast het harde werken wil ik toch ook wat meer aan sport doen.. Gezonde geest in een gezond lichaam enzo ;).

 

Heeft iemand een goeie tip voor een fijne sportschool? Regio Hoofddorppleinbuurt, A'dam.

 

Geen macho-kijk-mij-eens-spierballen-hebben-tent, en ook geen kijk-mij-eens-mooi-het-hipste-pakje-aanhebben-tent bij voorkeur... Gewoon relaxt, prettig en als 't ff kan niet de hoofdprijs.

 

Wat geven jullie uit aan de sportschool? Sites waar ik op kijk van fitnesstenten zijn erg summier. Op de 1 of andere manier durven ze allemaal hun prijzen niet online te zetten. Ze willen dat je lanskomt voor een 'kennismaking' en dan gaan ze je dat pas vertellen... Krijg ik een onprettig gevoel bij. Rare marketing!

 

Anyway... wie heeft de gouden tip!?

www.pimbliek.nl - IT Consultant

Link naar reactie

Kom uit Rotterdam dus geen gouden tip hier. Wel wat ideeën qua prijzen.

 

Super luxe sportschool 70 euro per maand als je p/m betaalt en 60 euro als je een jaarabonnement neemt.

Fit for free (zal ook wel in Amsterdam zitten) betaal je geloof ik 4,95 per week ofzo, simpele sportschool met weinig begeleiding. Als je zelf weet wat je moet doen en je wilt niet per se op de drukste uren sporten is het wel te doen.

En daar tussenin heb je ook van alles natuurlijk.

Link naar reactie

Zaphod, voor jou zou http://www.healthcity.nl/ het beste zijn, die zit het meest in de buurt en heb ik via collega's goede ervaringen over gehoord. Zelf sport ik in het centrum bij Fitness First aan de Amstel, midden in het centrum van Amsterdam, gezien mijn kantoor ook in het centrum is. Relaxte sfeer en overdag redelijk rustig qua drukte, dus geen wachttijden e.d.

 

Ik kan je aanraden om een gratis dagpas te nemen om te kijken of het je bevalt. na 17.00 uur is het meestal overal spitsuur, voor die tijd kan je rustig alles op je gemak bekijken. Dagpassen kan je krijgen bij zowel Fitness First als Healthcity, deze zijn of kostenloos of voor een gering bedrag aan te schaffen.

 

Succes!

Link naar reactie

Zaphod, voor jou zou http://www.healthcity.nl/ het beste zijn, die zit het meest in de buurt en heb ik via collega's goede ervaringen over gehoord. Zelf sport ik in het centrum bij Fitness First aan de Amstel, midden in het centrum van Amsterdam, gezien mijn kantoor ook in het centrum is. Relaxte sfeer en overdag redelijk rustig qua drukte, dus geen wachttijden e.d.

 

Ik kan je aanraden om een gratis dagpas te nemen om te kijken of het je bevalt. na 17.00 uur is het meestal overal spitsuur, voor die tijd kan je rustig alles op je gemak bekijken. Dagpassen kan je krijgen bij zowel Fitness First als Healthcity, deze zijn of kostenloos of voor een gering bedrag aan te schaffen.

 

Succes!

 

En wat kosten dit soort grappen in Amsterdam?

Link naar reactie

Ik sport zelf bij Health City in Hilversum, betaal rond de € 60,00 euro per maand, een all inclusive abonnement. Ze hebben ook goedkopere abonnementen, maar helaas alleen geldig bij een beperkt aantal vestigingen. Abonnementen beginnen dan vanaf € 3,65 per week.

Ik heb een aantal andere sporscholen uitgeprobeerd in Hilversum (o.a. Club Sportive, volgens mij ook in Amsterdam), maar HC is een luxe sportschool en er hangt geen macho-sfeer...

 

Daarnaast doe ik ook (3x per week) aan hardlopen... kost niets en je kunt het altijd en overal doen! Misschien een idee...?

 

Succes met je keuze!

Ice76 - The Ice Cream Dealer

Rockin The World

www.ice76.com

Link naar reactie

 

En wat kosten dit soort grappen in Amsterdam?

 

FitnessFirst Premium Club (Amstel)

Kosten zijn rond de 65,- per maand voor een jaarabonnement met onbeperkt sporten, 1 jaar abonnement incl. gebruik van Sauna en Stoombad. Er zijn luxe kluisjes (electronisch), een degelijke en schone trainomgeving. Indien noodzakelijk kan je ook nog personal trainers inhuren voor op uurbasis. Verder is er fruit en pepermunt gratis te verkrijgen, maar dat vind ik zelf niet zo relevant :) Ben tevreden, heb aardig wat sportscholen versleten, maar ik betaal liever iets meer voor de kwaliteit en rust. Er hangt geen macho sfeer en ik vind het persoonlijk vrouw-vriendelijk ingericht.

Link naar reactie

Hallo Zaphod (ea),

 

Geen idee waar dat Hoofddorpplein ligt, maar deze Brabander weet dan weer wel dat er een vrij nieuw Low budget fitnesscentrum in de Loodsen bij het CS zit. Ik kom daar regelmatig langs. Heeft uitzicht over het IJ en een vriendin van me is er een tevreden klant. Is dat te ver weg?

 

Zelf sport ik sinds begin dit jaar bij een centrum dat naast fitness ook (binnen- en buiten) tennis-, squash- en badmintonbanen en een zwembad en sauna/stoombad heeft. Daar ik in mijn jonge jaren fanatiek squashte vind ik het leuk dat nu weer te doen (bij andere squashcentra zijn de banen op populaire tijden altijd bezet) en een kwartiertje zwemmen na het sporten vind ik ook wel lekker. Daarnaast is er een restaurant dat erg lekkere broodjes, happen en salades heeft voor schappelijker prijzen dan elders. Ook handig als je geen zin hebt na je werk eerst snel te koken om daarna te gaan sporten.

 

Onbeperkt alles mogen doen kost inderdaad 68 euro pm pp, maar begin dit jaar was er een actie met een aantal maanden extra en bij vooruitbetaling van het gehele bedrag krijg je beduidend meer korting dan maandelijks betalen je aan rente oplevert. Daarnaast hoorde ik vorige week dat een baas/bedrijf hieraan mag meebetalen, waarover ik zometeen een ander draadje begin.

 

Sport ze. Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 102 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.