• 0

Zakelijke mobieltje - welke zal ik kiezen?

Mijn telefoon begint op te raken. Heb een eerste generatie Iphone, zonder 3G internet nog, maar het touchscreen begint kuren te vertonen. Repareren heeft niet veel zin omdat de kosten hoger zijn dan mijn aanschafwaarde van destijds. (Ik heb de telefoon zelf tijdens een vakantie in de VS gekocht).

 

Nu is er heel veel keus en was ik benieuwd wat voor telefoon jullie gebruiken voor zakelijke doeleinden en wat jullie er zoal mee doen, enkel bellen of meer? (vermeld svp duidelijk type en merk)

 

Ik ben naar een telecomzaak geweest, meerdere zelfs, maar per zaak krijg ik steeds een varierend advies als ik mijn eisen vertel. Graag zou ik eens vanuit een ervaringsoogpunt willen weten hoe iets bevalt of niet.

 

Na wat navraag te hebben gedaan bij collega's kwam ik op dit lijstje uit wat vaak voor kwam, dit is nu even mijn filter, maar ik sta open voor suggesties:

- Blackberry Storm

- Iphone 3G

- Nokia E71

 

Mijn eisen voor een telefoon:

- Redelijke foto's kunnen maken

- Lange telefoongesprekken kunnen houden / sterke batterij of lange gespreksduur.

- Agendabeheer en synchronisatie

- Internet / Email gebruik

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Als zakelijke telefoon vind ik Blackberry voor mezelf een toppertje. Omwille van het toetsenbordje dat er steeds bijzit. Het touchscreen toetsenbordje vind ik maar niets.

 

De sync vind ik ook perfect. Ikzelf ben momenteel al zo'n 3 jaar in bezit van een Blackberry 9000 Bold. Ik heb er geen klagen over. Het toestel heeft me nog nooit echt in de steek gelaten. Op vlak van batterij is het nu wel minder, maar dat is een beetje logisch na zoveel tijd :)

 

Ik ben nu aan het uitkijken naar die nieuwe Blackberry Torch 9800.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 58 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.