• 0

me2everyone.com nieuw concept of toch niet ?

Hallo

 

Ik ben nog redelijk nieuw op HL maar ik lees regelmatig met interesse verschillende forums, ik hoop dat ik in de juiste zit.

Zo niet dan corrigeer het maar. Ik wil graag een discussie starten over onderstaand:

 

Ik kreeg dit van een zakelijk contact toegestuurd een website die lijkt op hyves of facebook en zal gelanceerd worden lente 2009. Je kunt een gratis account nemen (tot nog onbepaalde tijd) en je krijg hiervoor virtuele aandelen, als jij zorgt dat je meer mensen kan overtuigen om ook een gratis account te nemen krijg jij bonus aandelen.

 

Het principe is, denk ik, hoe meer mensen zich laten inschrijven des te meer inkomsten de website kan generen uit reclame inkomsten. De aandelen zullen hierdoor stijgen en geregistreerde leden van de website kunnen deze aandelen voor harde valuta dan weer van de hand doen. Ook kun je met deze aandelen virtuele aankopen doen. Hoe dit in het werk zal gaan is mij nog niet duidelijk.

 

http://www.me2everyone.com/index.php

 

 

Ik wil graag jullie reactie, ervaringen en meningen over dit volgens mij nieuwe concept

 

 

Besparen op uw ICT uitgaven ? Dat kan !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

De aandelen vertegenwoordigen pas waarde op het moment dat de website waarde heeft. De website heeft pas waarde op het moment dat de bezoekers waarde inbrengen. Deze waarde kunnen ze genereren door bijvoorbeeld op reclame te klikken of door gegevens af te staan. Er zijn natuurlijk meer manieren om waarde te genereren, maar nu wordt er geen waarde gegenereerd.

 

Op het moment dat er waarde wordt gegenereerd had deze waarde waarschijnlijk ook gegenereerd kunnen worden zonder iedere bezoeker een aandelenpakketje te geven.

 

Dan nog even een rekenvoorbeeldje over reclame. Een banner levert bijvoorbeeld €5 per 1000 views. De 1000 views worden gegenereerd door 1000 aandeelhouders. Stel dat 50% van alle geregistreerde bezoekers actief op de website is. Dan krijgt iedere aandeelhouder 0,25 cent per pagina die hij bezoekt. Die aandeelhouders worden rijk!!!

 

Een werkend idee zou zijn om bijvoorbeeld de content providers een aandeel uit te keren van de reclame opbrengsten die ze genereren. Dit betekend dat iemand die een filmpje op bijvoorbeeld Youtube zet een deel van de reclame inkomsten krijgt die dat ene filmpje genereert. Dit wordt echter al in de praktijk gebracht, maar is niet rendabel. Waarschijnlijk omdat user generated content behoorlijk waardeloos is.

Link naar reactie
  • 0

 

In dit geval: "Content is King". Lid worden van iets, wat niets is, dat doet natuurlijk niemand. Wanneer jij goede/relevante content kan leveren veranderd dit de zaak natuurlijk. Maar ja...hoe ga je dat doen? Dat is volgens mij de vraag.

 

Een zogenoemde "Affiliate Program" kan uitstekend werken. Maar hier moet wel een goed product achter zitten. Mensen zijn lui...

 

Link naar reactie
  • 0

Dit is hun boodschap en wat je ermee kan gaan doen....

 

me2everyone is going to be a cool new virtual world where you can meet friends, chat, shop, play, watch videos, create an art gallery, open a virtual newspaper, play the free inworld lottery and make money from your own online store! You and everyone you know make the decisions, shape the world, create real incomes and share in the profits. It’s a new place where you meet new people or invite your friends. Learn new skills or expand your business. Find the love of your life or help the planet.

 

Membership is free and every member automatically becomes a shareholder in me2everyone Limited. Personally I have WRITE YOUR SHARES HERE shares in the venture and I am going to increase my shares very soon. This is an excellent chance for all of us to make some real progress in 2009 and beyond! Please do not miss it.

 

If you are looking for something really good in 2009: something that changes your view on the world, then you really have to spend just one minute and look at this website.

Besparen op uw ICT uitgaven ? Dat kan !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.