• 0

[Sitecheck] HRR Design

Geachte allen,

 

Sinds kort mag ik mij officieel scharen onder de ondernemers. Heb jaren lang ervaring met websites maken, maar dit was niet zo officieel als nu. Dus naast dat ik nu officieel een bedrijf heb, heb ik nu voor mezelf ook een nieuwe website gemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en wat jullie missen / wat wel anders zou kunnen! Ik doe het trouwens niet full time, ik zit ook nog aan de studie (MER).

 

Er zijn wel een aantal dingetjes die ik nog moet toevoegen / veranderen:

 

- Visitekaartjes voorbeelden

- Website / Flyer voorbeelden komen er ook bij.

- Mijn gegevens zijn nog niet compleet, wacht nog op een aantal gegevens.

- Ik wil een prijsindicatie systeempje maken, mensen selecteren wat ze willen hebben, en dan komt daar een prijsindicatie uit.

 

Maar voor de rest... Shout! :)

 

Website: http://www.hrr.nu

 

ps. Dit is mijn eerste post op dit forum, heb wel wat rondgekeken, maar nog geen bericht geplaatst. Keep it easy on me ;)

http://www.hrr.nu - HRR Design
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ik je portfolio bekijk zien de sites er goed uit die je hebt gemaakt. Zie het alleen niet terug in je eigen site ;)

 

Je gaat net iets te ver met "keep it simple". Ik ben van mening dat een webdesigner op zijn eigen site juist moet opscheppen met wat hij/zij kan en dit dus ook visueel moet overbrengen.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Waarom zijn je portfoliosites zoveel beter dan je eigen site?

 

Een paar dingen die mij opvallen

[*] je menu verspringt (iig in firefox)

[*] het submenu voorbeeld onder visitekaartjes is niet duidelijk. Laat dit links iets inspringen of zo, want het duurde even voor ik het snapte

[*] Waarom je niewsberichten niet op je homepage

[*] waarom geen afbeelding van je voorbeeldsites op je eigen pagina ipv wat obligate linkjes zonder beschrijvende tekst

 

maar vooral vind ik een groot verschil tussen je portfoliosites en je eigen site, zowel qua lay-out als qua opbouw.

Weet je zeker dat het je eigen portfolio is ga ik me eigenlijk afvragen

Link naar reactie
  • -2

Beste,

 

Ben niet echt onder de indruk van je kunsten. De vormgeving/layout is echt zeer simpel, niet uitdagend, niet echt ondernemend. Je teksten spreken me niet aan zijn niet echt duidelijk en niet professioneel.

Je eigen site heeft errors. In de titel van je pagina staat je bedrijfsnaam dubbel.

De website die je gemaakt hebt in je portfolio zien er beter uit.

Maak je site eerst eens af voordat je om een sitecheck vraagt, want je ontbrekende dingen zijn juist dingen die ik erg mis.

 

 

Link naar reactie
  • 0

het Favicon is leuk gedaan, wel jammer dat hij niet 100% overeen komt met je menu qua kleuren, maar de match is close enough.

 

Het gekleurde menu zou ik iets lager positioneren zodat hij op ongeveer de zelfde hoogte komt als je content die er naast nu een stuk lager staat. Het gebruikte deel van het scherm is erg klein, dus je kan best wat meer ruimte nemen.

 

Probeer bij het portfolio kleine screenshots van de site te laten zien in plaats van alleen linkjes (zoals dat op HL in je profiel gedaan wordt bijv.).

 

Als je op visitekaartjes drukt verspringt het menu heel erg, dit komt ook door de donkere kleur. Omdat die kleuren deel van je logo zijn zou ik het linker menu statisch maken en de link naar het voorbeeld gedeelte ergens anders plaatsen.

 

De site bevat erg veel wit. Dat is niet erg, maar met wat ronde kaders met een beetje contrast zou je site er wellicht wat beter uit zien (kijk bevoorbeeld naar een klassieke blogger pagina, die zijn heel erg goed in met lichte accenten een hoop structuur te maken).

 

Success met je site en ik hoop dat je wat aan de opmerkingen hebt!

Link naar reactie
  • 0

Hallo Allen,

 

Ik wil jullie in ieder geval hartelijk bedanken voor jullie mening! Dit is zeer waardevol voor mij!

Ik merk wel dat ik mijn idee misschien iets hebt doorgedraaid (keep it simple / heel clean) :) Ik ga daar dus zeker wat mee doen, zal een andere layout maken.

 

Daarnaast zal ik met de volgende items bezighouden om de website beter te maken:

 

- portfolio linkjes -> Afbeeldingen met eventueel stukje tekst. (btw, dit zijn allemaal mijn websites voor de gene die zich dit toch afvragen :))

- Nieuwsberichten op de homepage plaatsen. (dit zal geen lappe tekst worden, maar meer linkjes denkik..)

 

Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie reactie.

 

[inmiddels ben ik er dus nu mee bezig :)]

http://www.hrr.nu - HRR Design
Link naar reactie
  • 0

Je site is down zie ik. Ik zou de melding 'Deze website is tijdelijk niet beschikbaar i.v.m. werkzaamheden. Probeert u het later nog eens.' met het Joomla logo niet zo laten staan. Zet je logo neer en een catch phrase of een stukje informatie. Voor je weet indexeert Google deze pagina en staat onder de titel van je pagina de 'niet beschikbaar' tekst weken lang in de zoekresultaten van Google! Ook is het beter voor de ranking die je nu nog moet opbouwen.

Link naar reactie
  • 0

Je site is down zie ik. Ik zou de melding 'Deze website is tijdelijk niet beschikbaar i.v.m. werkzaamheden. Probeert u het later nog eens.' met het Joomla logo niet zo laten staan. Zet je logo neer en een catch phrase of een stukje informatie. Voor je weet indexeert Google deze pagina en staat onder de titel van je pagina de 'niet beschikbaar' tekst weken lang in de zoekresultaten van Google! Ook is het beter voor de ranking die je nu nog moet opbouwen.

 

Ik denk dat deze avond / nacht nog de nieuwe layout klaar is. Gaat er mij ff om dat ze niet een website zien die steeds veranderd qua opmaak ed. Maar in ieder geval bedankt voor meedenken!

http://www.hrr.nu - HRR Design
Link naar reactie
  • 0

Nieuw design! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

www.hrr.nu!

Deze site is een stuk beter!

 

Nu mis ik alleen je logo (favicon), dat komt niet meer terug op de site.

 

Op de flyers pagina staat alles aangegeven als 'A4', dat moeten natuurlijk de juiste benamingen worden

 

Op service--onderhoud.html, speel wat met de tekst regels, probeer eens (of middels een opsomming, maar zorg dat je punten opvallen):

 

Zoekt u iemand die... uw website regelmatig back-upt, en dit ook veilig opslaat?

Zoekt u iemand die... voor u Joomla up-to-date houdt?

Zoekt u iemand die... regelmatig artikelen aan uw website toevoegd?

 

Dan bent u bij ons aan het goede adres.

 

back-upt staat trouwens niet echt lekker, herschrijf die zin eens...

 

Probeer op de portfolio pagina wat meer afscheiding te maken tussen de voorbeeld pagina's. Daanaast zou je (mits je server dit snel genoeg aan kan, zonder irritante laadtijden) met een mouse-over het voorbeeld er uit kunnen halen, een groter deel van de voorbeeldfoto laten zien en een stukje over het project onder die foto.

 

Goet,

 

Nick.

Link naar reactie
  • 0

Zoekt u iemand die... uw website regelmatig back-upt, en dit ook veilig opslaat?

Zoekt u iemand die... voor u Joomla up-to-date houdt?

Zoekt u iemand die... regelmatig artikelen aan uw website toevoegd?

 

Dan bent u bij ons aan het goede adres.

 

back-upt staat trouwens niet echt lekker, herschrijf die zin eens...

 

En zie die dt-fout niet over het hoofd ;)

Link naar reactie
  • 0

Nieuw design! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

www.hrr.nu!

Deze site is een stuk beter!

 

Nu mis ik alleen je logo (favicon), dat komt niet meer terug op de site.

 

Op de flyers pagina staat alles aangegeven als 'A4', dat moeten natuurlijk de juiste benamingen worden

 

Op service--onderhoud.html, speel wat met de tekst regels, probeer eens (of middels een opsomming, maar zorg dat je punten opvallen):

 

Zoekt u iemand die... uw website regelmatig back-upt, en dit ook veilig opslaat?

Zoekt u iemand die... voor u Joomla up-to-date houdt?

Zoekt u iemand die... regelmatig artikelen aan uw website toevoegd?

 

Dan bent u bij ons aan het goede adres.

 

back-upt staat trouwens niet echt lekker, herschrijf die zin eens...

 

Probeer op de portfolio pagina wat meer afscheiding te maken tussen de voorbeeld pagina's. Daanaast zou je (mits je server dit snel genoeg aan kan, zonder irritante laadtijden) met een mouse-over het voorbeeld er uit kunnen halen, een groter deel van de voorbeeldfoto laten zien en een stukje over het project onder die foto.

 

Goet,

 

Nick.

 

Hej super bedankt voor dit commentaar! Ik ga het gelijk verwerken! En favicon stond nog de oude idd :) Komt goed! En over de flyers. Het grijze vak is een A4, en het rode vak is de afmeting.. of is dat niet duidelijk?

 

gr

 

HRR

http://www.hrr.nu - HRR Design
Link naar reactie
  • 0

Ik zie zelf het nut van je onderhoud / service niet

1. Zoekt u iemand die... uw website regelmatig back-upt, en dit ook veilig opslaat?

2. Zoekt u iemand die... voor u Joomla up-to-date houdt?

3. Zoekt u iemand die... regelmatig artikelen aan uw website toevoegd?

 

4. Zoekt u iemand die... regelmatig webshop artikelen toevoegd?

 

1. Doet normaal de hoster toch al?

2. Dat is voor jou

3. Door middel van een cms systeem (o.a. Joomla) kan de klant dat toch zelf doen?

4. Doet de eigenaar van de website toch zelf. Gaat toch niet voor elk item jouw mailen en dan weer kijken of het goed is. Een webshop systeem heeft zelf een optie om artikel toe te voegen.

Link naar reactie
  • 0

Ik zie zelf het nut van je onderhoud / service niet

1. Zoekt u iemand die... uw website regelmatig back-upt, en dit ook veilig opslaat?

2. Zoekt u iemand die... voor u Joomla up-to-date houdt?

3. Zoekt u iemand die... regelmatig artikelen aan uw website toevoegd?

 

4. Zoekt u iemand die... regelmatig webshop artikelen toevoegd?

 

1. Doet normaal de hoster toch al?

2. Dat is voor jou

3. Door middel van een cms systeem (o.a. Joomla) kan de klant dat toch zelf doen?

4. Doet de eigenaar van de website toch zelf. Gaat toch niet voor elk item jouw mailen en dan weer kijken of het goed is. Een webshop systeem heeft zelf een optie om artikel toe te voegen.

 

Dat zou je zeggen, maar veel klanten hebben OF daar geen tijd voor, of geen zin om dat te doen, of ze willen het niet zelf . doen. Dus er is een grote vraag naar. Ik geef ze altijd de optie om het zelf te doen, maarja...

 

En up-to-date houden is niet iets voor mij. Daar betalen ze extra voor. Anders kan je wel gratis bezig blijven.

http://www.hrr.nu - HRR Design
Link naar reactie
  • 0

Nieuw design! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

www.hrr.nu!

Deze site is een stuk beter!

 

Nu mis ik alleen je logo (favicon), dat komt niet meer terug op de site.

 

Op de flyers pagina staat alles aangegeven als 'A4', dat moeten natuurlijk de juiste benamingen worden

 

Op service--onderhoud.html, speel wat met de tekst regels, probeer eens (of middels een opsomming, maar zorg dat je punten opvallen):

 

Zoekt u iemand die... uw website regelmatig back-upt, en dit ook veilig opslaat?

Zoekt u iemand die... voor u Joomla up-to-date houdt?

Zoekt u iemand die... regelmatig artikelen aan uw website toevoegd?

 

Dan bent u bij ons aan het goede adres.

 

back-upt staat trouwens niet echt lekker, herschrijf die zin eens...

 

Probeer op de portfolio pagina wat meer afscheiding te maken tussen de voorbeeld pagina's. Daanaast zou je (mits je server dit snel genoeg aan kan, zonder irritante laadtijden) met een mouse-over het voorbeeld er uit kunnen halen, een groter deel van de voorbeeldfoto laten zien en een stukje over het project onder die foto.

 

Goet,

 

Nick.

 

Hej super bedankt voor dit commentaar! Ik ga het gelijk verwerken! En favicon stond nog de oude idd :) Komt goed! En over de flyers. Het grijze vak is een A4, en het rode vak is de afmeting.. of is dat niet duidelijk?

 

gr

 

HRR

 

Graag gedaan. Ik ben erg blij met hoe je het nu gedaan hebt. De header banner is mooi gemaakt en geeft meteen een echter 'illustrator' look, die perfect past bij wat je doet. Het Favicon erbij is ook erg goed gedaan.

 

M.b.t. die A4-tjes; ik ging er van uit dat er benamingen waren voor de formaten die je daar laat zien (A5, etc) en dat deze in de industrie vrij standaard waren, maar dat is mijn fout. Ik zou dit stuk nog steeds aanpassen als ik jou was, er staat nu ontzettend vaak A4, wat ook al in je beschrijvende tekst wordt uitgelegd en i.m.h.o. meer afleid van wat je wilt laten zien dan helpt. De afmetingen in MM zijn net wat te klein om leesbaar te zijn. Ik zou ze als ik jou was een stuk groter maken, of in de ruimte waar nu A4 staat het formaat groot neerzetten.

 

[offtopic]

Ik wou dat ik budget had, als ik zie hoe je je site hebt omgegooid zou ik je wel een banner willen laten maken voor mijn games webshop (home page is nu een grijs vlak). Heb zelf wel al een banner voor het xbox 360 en playstation 3 platform gemaakt, maar voor de homepage, wii en accessoires heb ik nog niet echt inspiratie gehad.

[/offtopic]

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 246 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.