Ik neem aan dat sommigen hier ook wel mee te maken krijgen, dus wat vinden jullie nu van de nieuwe rookwetten?
Ik rook zelf en houd zelf rekening met anderen door naar buiten te gaan. Ik doe dit niet omdat het moet, maar ik zie het meer als een genot om even niks aan mijn hoofd te hebben en lekker afhankelijk van de schoorsteen te wezen.
Persoonlijk heb ik zoiets van, waar bemoeit die overheid zich nu mee?
Roken in de horeca verbieden willen???
Psychiatrische inrichtingen worden een societeit omdat het dan wel mag????
Als bijlage heb ik er 1 van de vele artikelen bij gedaan, zodat je weet wat ik bedoel.
Bij ons is laatst de ISO keuring geweest en onze ARBO expert had zoiets van de groeten en stak tijdens het gesprek een zwaar shaggie op (beetje extreem maar ja hehe). Je had onze ISO controleur moeten zien ;D. Onze expert antwoorde rustig "zo ik creer mijn eigen lekkere werkplek wel".
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Niemandje
Niemandje
Ik neem aan dat sommigen hier ook wel mee te maken krijgen, dus wat vinden jullie nu van de nieuwe rookwetten?
Ik rook zelf en houd zelf rekening met anderen door naar buiten te gaan. Ik doe dit niet omdat het moet, maar ik zie het meer als een genot om even niks aan mijn hoofd te hebben en lekker afhankelijk van de schoorsteen te wezen.
Persoonlijk heb ik zoiets van, waar bemoeit die overheid zich nu mee?
Roken in de horeca verbieden willen???
Psychiatrische inrichtingen worden een societeit omdat het dan wel mag????
Als bijlage heb ik er 1 van de vele artikelen bij gedaan, zodat je weet wat ik bedoel.
Bij ons is laatst de ISO keuring geweest en onze ARBO expert had zoiets van de groeten en stak tijdens het gesprek een zwaar shaggie op (beetje extreem maar ja hehe). Je had onze ISO controleur moeten zien ;D. Onze expert antwoorde rustig "zo ik creer mijn eigen lekkere werkplek wel".
roken.doc
Geld ligt op straat, je moet het alleen oprapen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag