Voor een binnenkort te lanceren project, van een binnenkort op te richten bedrijf ;), ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen op het gebied van online enquêtes. Hebben jullie wel eens gebruik gemaakt van online enquêtes? Zo ja, bij welke aanbieder? En wat waren de grootste struikelblokken, en daartegenover, de belangrijke voordelen van de dienst waar je gebruik van maakte? Hoe hoog lagen kosten, en vond je dit een schappelijk bedrag?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Michiel Hennink
Michiel Hennink
Beste ondernemers,
Voor een binnenkort te lanceren project, van een binnenkort op te richten bedrijf ;), ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen op het gebied van online enquêtes. Hebben jullie wel eens gebruik gemaakt van online enquêtes? Zo ja, bij welke aanbieder? En wat waren de grootste struikelblokken, en daartegenover, de belangrijke voordelen van de dienst waar je gebruik van maakte? Hoe hoog lagen kosten, en vond je dit een schappelijk bedrag?
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Michiel.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19736-ervaringen-met-het-gebruik-van-online-enqu%C3%AAtes/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag