• 0

Poken?

Aanbevolen berichten

  • 0

In bepaalde scenes is dit al heel groot. De edublogger-hoek bijvoorbeeld promoot dit heel actief, vrijwel iedereen heeft ze. Ook veel Nederlandse Twitteraars hebben ze, en online marketeers.

 

Natuurlijk is het een gimmick en is het nu leuk omdat het nieuw is. Het echte visitekaartje gaat het niet vervangen, maar het is een grappig extraatje.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben benieuwd... het ziet er wel leuk uit vind ik, maar zal alleen wat worden alshet echt groot wordt. Ik zag een half jaar geleden een presentatie over Project E van Postmachina (http://www.postmachina.nl/) maarheb daar ook verder weinig van gehoord... jammer, want zijn op zich leuke dingen. Maar ja, dan moet je het heel snel heel groot in de markt zetten denk ik...

 

Ik blijf benieuwd :)

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een aantal PokenOnline sites in 6 landen en ik geloof in het succes ervan. Het ziet er nu nog een beetje kinderachtig uit maar als ik bekijk wie er geinteresseerd zijn, zijn het niet alleen kinderen van 12 jaar.

 

Via mijn sites kan men een Poken winnen en daarvoor dient met oa de leeftijd op te geven. Ook kan ik aan de hand van de gebruikte mailadressen soms wel zien waar de persoon werkt etc.

 

Het mooie van de Poken is dat het niet zozeer om het uiterlijk gaat, maar om de software die er op staat. Je kunt er dus heel makkelijk een professionele verpakking omheen doen en dan staat het ineens wat minder kinderachtig als jij je Poken te voorschijn haalt op een meeting/vergadering/ noem het maar op...

 

Als er nog iemand een Poken wilt en daarvoor bereid is een leuke review te schrijven op zijn of haar blog, pm me even.

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt mij meer een gadget dat echt een vervanger voor een visitekaartje.

Iets van papier delete je nu eenmaal minder snel dan een adresbestandje

 

Het scheelt dat je visitekaartjes nog wel eens wil laten slingeren.. Ideaal voor mij dit! Nu nog wachten op zo'n ding met lcdscherm. Dat je de info meteen kan opvragen, zonder laptop of dergelijke..

 

 

SKY training presents: 'Your presentation S*CKS' - Because you can be different..

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nu sinds enkele weken een Poken in huis... en draag 'm bij me...

Maar ben nog niemand met zo'n ding tegen gekomen hahahaha.

 

Echter... morgen bij Annedien langs, en die heeft er ook 1! Maar goed, daar heb ik al contactinfo van haha.

 

Poken's gaan pas echt een hit worden als ehm... het populair wordt... Zoiets moet momentum bereiken, en dat zie ik helaas nog niet.

www.pimbliek.nl - IT Consultant

Link naar reactie
  • 0

Enig idee wat zo'n ding kost als je er grotere aantallen van wil hebben? Ik zie er wel wat in maar het moet gewoon massa hebben. Dat hoeft echter niet in 1x een heel land te zijn, bijvoorbeeld op bepaalde netwerk bijeenkomsten zie ik er wel wat in.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Een stuk of 100 zou al wel grappig zijn lijkt mij, leuk om eens te testen. Ook leuk als we komende zomer met z'n allen op het strand zijn. Een beetje de blits maken daar met HL Poken!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.